شناسه خبر : 16693

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه در جذب نخبگان نسبت به بانک و بورس عقب‌تر است

صنعت بیمه در جذب نخبگان نسبت به بانک و بورس عقب‌تر است

رییس موسسه آموزش عالی بیمه اکو،مدعی شدکه درصنعت بیمه به نیروهای نخبه، با انگیزه و پرتلاش بهای زیادی داده نمیشود.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، "دکترآتوسا گودرزی" درخصوص جذب نخبگان به صنعت بیمه درگفت وگوبا چابک آنلاین، گفت  که در صنعت بیمه ارتقا از یک مرحله ای به مرحله  بالاتر ، سخت است.

به گفته وی،صنعت بیمه درزمینه جذب نخبگان به نسبت بازارهای مالی دیگر همچون بانک و بورس عقب تر است.

رییس موسسه آموزش عالی بیمه اکو ، با بیان اینکه برای جذب و حفظ نخبگان در صنعت بیمه باید گردش نیروی کار و ارتقای عمودی، تاحدودی راحت تر شود، افزود: اگر به جوانان نخبه اجازه ورود بدهند ایده های جدیدی به بازار بیمه وارد می شود از جمله در انواع بیمه نامه ها.

گودرزی، اظهارکرد: با ادغام بیمه و بازار سهام،از ابزارهای مالی برای رشد و تامین مالی  صنعت بیمه بهتر می توان استفاده کرد.

رییس موسسه آموزش عالی بیمه اکو  اظهار کرد که درتربیت دانشجو، استقبال خوبی از سوی جوانان وجود دارد و کسانی که در مقطع کارشناسی جذب دانشکده بیمه می شوند در زمره  رتبه های برتر کنکور هستند.

وی، افزود: در مقطع کارشناسی ارشد که اکچوئری است، معمولا از فارغ التحصیلان آمار، دانشجو  پذیرفته می شود  و افرادی که وارد این دانشکده  می شوند فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر کشور هستند.

رییس موسسه آموزش عالی بیمه اکو ، با اشاره به راه اندازی دوره دکتری در دوسال گذشته  دراین دانشکده، گفت: اغلب دانشجوهای این مقطع فارغ التحصیلان رشته های فنی از دانشگاههای شریف و علم و صنعت هستند که درمقطع ارشد مالی خوانده اند و افرادی فوق العاده باهوش هستند.

 

ارسال نظر