شناسه خبر : 16538

تعرفه خدمات درمانی پزشکی ورزشی از ۳۰ به ۴۰ هزار تومان افزایش یافت

تعرفه خدمات درمانی پزشکی ورزشی از ۳۰ به ۴۰ هزار تومان افزایش یافت

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با توجه به آسیب کرونا به منابع مالی فدراسیون، مجبور شدیم، تعرفه خدمات درمانی را افزایش دهیم.

به گزارش چابک آنلاین، غلامرضا نوروزی درباره افزایش تعرفه خدمات درمانی از ۳۰ به ۴۰ هزار تومان گفت: افزایش تعرفه خدمات درمانی با توجه به شرایط موجود و کمبود منابع مالی در مجمع فدراسیون به تصویب رسید. منابع مالی اصلی ما ورزشکارانی هستند که حق بیمه ورزشی را پرداخت می‌کنند و فدراسیون منبع مالی دیگری ندارد.

وی افزود: در سال ۹۸ حدود سه و نیم میلیون نفر بیمه شده ورزشی با تعرفه ۲۰ هزار تومان داشتیم که این تعداد در سال ۹۹ باتوجه به شرایط کرونا به یک سوم کاهش یافت و به حدود یک میلیون نفر رسید. این موضوع به لحاظ مالی آسیب جدی به فدراسیون زد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: خوشبختانه با توجه به ذخیره مالی توانستیم، فدراسیون را در دوران کرونا حفظ کنیم تا فعالیتش را ادامه دهد، اما برای آینده با توجه به اینکه هزینه‌ها به صورت سرسام آوری افزایش یافته است، حق بیمه ورزشی را افزایش دادیم.

وی افزود: افزایش هزینه وسایل پزشکی و موارد دیگر، جوابگوی ارائه خدمات پزشکی ورزشی با کیفیت عالی را برای ما غیرممکن می‌کرد، بنابراین برخلاف میل باطنی، تعرفه خدمات درمانی افزایش یافت.

نوروزی گفت: در دوره اول ریاستم در فدراسیون، سه سال این تعرفه را ثابت نگه داشتم و مبلغی جزئی به تعرفه اضافه شد. نمی‌خواستم، در این دوره هم هزینه بیمه ورزشی را افزایش دهم، اما با توجه به اینکه جوابگوی خدمات فدراسیون نبود، مجبور شدم.

وی افزود: فدراسیون برای کیفیت خدمات تلاش می‌کند و با فراهم کردن زمینه مناسب خدمات خوب پزشکی را ارائه می‌دهد. قصدی برای ذخیره منابع مالی و افزایش ثروت نداریم تا پشتیبان ورزش قهرمانی باشیم.

 

ارسال نظر