اختصاصی چابک آنلاین؛

لویدز لندن صدور بیمه نامه‌های ضدمحیط زیست را متوقف می‌کند

لویدز لندن صدور بیمه نامه‌های ضدمحیط زیست را متوقف می‌کند

شرکت بیمه لویدز لندن، متعهد شده که تا ژانویه ۲۰۲۲ پوشش بیمه‌ای معادن زغال سنگ، شن و ماسه‌های نفتی و پروژه‌های انرژی قطب شمال را متوقف کند.

به گزارش چابک آنلاین، شرکت های بیمه‌ای درآمریکا و اروپا ،دومین گروه بزرگ سرمایه گذاران در این کشورها هستندکه نزدیک به 600 میلیارد دلار درسوخت های فسیلی سرمایه گذاری کرده اند.

بیمه لویدز لندن،متعهد شده تاسال 2030 به طورکامل از همکاری با این نوع از مشاغل یعنی پوشش بیمه ای برای معادن زغال سنگ، شن و ماسه های نفتی و پروژه های انرژی قطب شمال  خارج شود.

هدف از این اقدام بیمه لویدز لندن، مقابله با بحران های زیست عنوان شده است.

به تازگی،مدیران ارشد بزرگترین بیمه های انگلیس برای  به کارگیری نیروهای کار خود با هدف مقابله با بحران های زیست محیطی دیدارهای مهمی داشته اند.

گروه ویژه بیمه ای بریتانیا، متشکل از روسای 17 شرکت بزرگ در این کشور، متعهد شده اند که با گسترش پوشش بیمه ای برای پروژه هایی مانند مزارع بادی در کشور های دیگر و همچنین همکاری با  دولت ها در کشورهایی که با خطرات جدی آب و هوایی ناشی از گرمایش زمین روبرو هستند، محافظت بهتری را  برای مشتریان خود در برابر بلایای طبیعی فراهم کنند.

تغییرات آب و هوایی منجربه افزایش آتش سوزی درایالت کالیفرنیای آمریکا و حتی  بروز خشکسالی مداوم در استرالیا شده است.

به تازگی تقاضای مشتریان برای خرید این نوع از پوشش های بیمه ای در دنیا افزایش یافته است.

گروه ویژه بیمه ای بریتانیا درحال برنامه ریزی برای گسترش پوشش بیمه ای د رابطه با گرمایش زمین هستند و بندهایی را به بیمه نامه های خانه اضافه می کنند تا مشتریانی  که خانه خود را براثرآتش سوزی یا سیل ناشی از بلایای طبیعی  از دست می دهند تحت پوشش قرار دهند.

به اعتقاد این گروه از شرکت های بیمه ای، وقت آن رسیده تا شرکت های بیمه ای نقش خود را درحفاظت از کره زمین ایفا کنند.

 

ارسال نظر