شناسه خبر : 16226

در مجمع عمومی عادی بیمه نوین تصویب شد

تقسیم سود ١٥٢ ریالی به ازای هر سهم

تقسیم سود ١٥٢ ریالی به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین صبح روز دوشنبه ٢۴ خردادماه برای بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ٣٠ اسفند ١٣٩٩با حضور ٥٨.١٩ درصد سهام‌داران برگزار و با تصویب مجمع به ازای هر سهم ١٥٢ ریال سود نقدی تقسیم خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، در این مجمع، ابتدا عیسی شهسوار خجسته؛ به‌ عنوان رئیس جلسه، همایون باقری طادی و مهدی نوش‌آبادی؛ به عنوان ناظران جلسه و همچنین شقایق دیلمی‌پور، مدیر امورمالی بیمه نوین به عنوان دبیر جلسه توسط حاضران انتخاب شدند.

همچنین نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی مؤسسه حسابرسی فاطر و همکاران و نمایندگان بیمه مرکزی ج.ا.ایران در جلسه مجمع حاضر بوده و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت آنلاین حضور یافت.

بر اساس این گزارش، پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ‌های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ٣٠ اسفند ١٣٩٩، عملکرد هیأت مدیره به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید.

همچنین تخصیص ١٠درصد از سود خالص سال ٩٩، به مبلغ ١٥٢ ریال به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی رسید و بر اساس تصمیمات مجمع، مابقی مبلغ سود خالص به حساب اندوخته قانونی، حساب اندوخته سرمایه‌ای و سود انباشته با هدف افزایش سرمایه در آینده نزدیک منظور گردید.

در بخشی از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین به ارائه گزارش هیأت مدیره و عملکرد این شرکت در سال ١٣٩٩ پرداخت.

وی گفت: در سال ٩٩ بیش از ١٣٠٠ میلیارد تومان حق بیمه صادر شده است که نسبت به سال ٩٨ رشد ٣٩ درصدی را نشان داده و این درصد رشد نسبت به میانگین صنعت بیمه در سال گذشته بیشتر است. همچنین نسبت خسارت بیمه نوین در سال ٩٩ نسبت به سال گذشته آن از کاهش ٢.٥ درصدی برخوردار بوده است که نشان از ارزیابی و تحلیل درست ریسک در این شرکت دارد.

کریم‌خان زند همچنین با اشاره به اهمیت انضباط مالی در شرکت بیمه نوین، افزود: درسال ٩٩ جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای چهارمین سال متوالی و در سطح تندیس بلورین، برای دومین سال پیاپی کسب شده است. یکی دیگر از اتفاقات خوب در بیمه نوین دقت همکاران در تعیین دقیق بودجه است. به طوری‌که که در سال گذشته ١٠١ درصد بودجه پیش بینی شده و در چند سال اخیر نیز همواره بیش از ٩٨ درصد بودجه تحقق یافته است.

به گفته وی شرکت بیمه نوین در حوزه ارتباط با مشتری در مقایسه با بسیاری از شرکت‌های بیمه دیگر پیشتاز بوده و نظر سنجی از بیمه‌گذاران در خصوص خدمات ارائه شده به صورت مستمر و دقیق صورت می‌گیرد.

حسین کریم‌خان زند، مدیرعامل بیمه نوین همچنین از گسترش شبکه فروش و ایجاد زیرساخت برای راه اندازی پرداخت خسارت به صورت آنلاین به‌عنوان برنامه‌های آتی این شرکت نام برد.

گفتنی است در پایان مجمع عمومی عادی سالانه، مؤسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و مؤسسه حسابرسی ایران مشهود به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه اطلاعات نیز، به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شدند .همچنین با رای سهامداران و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه نوین، مبلغ ۴ میلیارد و چهارصد میلیون ریال به عنوان پاداش اعضای هیات مدیره و مبلغ ده هزار میلیون ریال به عنوان بودجه فعالیت‌های حوزه «مسئولیت اجتماعی» در نظر گرفته شد.

 

ارسال نظر