شناسه خبر : 16046

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه تاکنون اقدامات بسیار خوبی را برای کشور انجام داده است

صنعت بیمه تاکنون اقدامات بسیار خوبی را برای کشور انجام داده است

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، یکی ازمطالبات صنعت بیمه را جلوگیری ازپرداخت عوارض و مالیات های تحمیلی برصنعت بیمه دانست وگفت:درحال حاضر چندین نوع عوارض و مالیات برصنعت بیمه تحمیل شده که بیمه گران از روز اول موافق پرداخت این عوارض نبودند.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، سید محمدکریمی شب گذشته با حضور درکلاب هاوس ودراتاقی باعنوان"نقش صنعت بیمه در توسعه کشور با محور مطالبات ازکاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰"،بابیان اینکه صنعت بیمه باید ازکاندیداهای ریاست جمهوری درخصوص برنامه های آنها برای صنعت بیمه مطالبه داشته باشد،گفت: سندیکای بیمه گران در این خصوص ازسه ماه قبل کمیته ای را تشکیل داده است.

وی،افزود:دراین کمیته،برروی نگرش صنعت بیمه نسبت به بیمه ومطالباتی که می توان از رئیس جمهور آینده داشت،کارکارشناسی می شود.

photo_2021-06-01_16-50-34

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، خاطرنشان کردکه صنعت بیمه تاکنون یک ریال از دولت کمک نگرفته و به عنوان پرداخت مالیات، حضور در بازار سرمایه و پرداخت خسارت های کلان، اقدامات بسیار خوبی را برای کشور انجام داده است.

وی،اظهارکرد:صنعت بیمه باید سرمایه های خرد و وجوه دریافتی را جمع آوری وخسارت های بزرگ را در لحظه و بدون هیچ دغدغه ای،  پرداخت کند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، با بیان اینکه صنعت بیمه از دولت تسهیل گری می خواهد و نیازی به کمک مالی دولت ندارد،گفت: بسیاری از کسب و کارهای مربوط به دولت کفایت پوشش بیمه ای کافی  ندارد.

کریمی ادامه داد: اگرکفایت  پوشش های بیمه ای اموال دولتی و نیمه دولتی مورد تاکید قرارگیرد به صنعت بیمه کمک خوبی می شود و با توانمند شدن این صنعت ، خسارت ها راحت تر پرداخت می شود.

 

ارسال نظر