شناسه خبر : 16017

تکلیف بیمه تامین اجتماعی ۱۰ هزار راننده تاکسی فردا روشن می‌شود؟

تکلیف بیمه تامین اجتماعی ۱۰ هزار راننده تاکسی فردا روشن می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برگزاری جلسه نهایی با مدیران تامین اجتماعی برای حل مشکل بیمه ۱۰ هزار راننده تاکسی خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، محمد روشنی، در مورد آخرین وضعیت رایزنی شهرداری تهران و سازمان تامین اجتماعی برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی تهران، گفت: تاکنون ۴ جلسه فی مابین مسئولان تامین اجتماعی و شهرداری تهران با حضور نیکزاد نایب رئیس مجلس برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه گذشته جلسه ای با حضور نیکزاد با مدیران سازمان تامین اجتماعی داشتیم و از آنها خواستیم که تکلیف این موضوع را مشخص کنند، افزود: به آنها گفتیم اگر می‌توانند بیمه رانندگان تاکسی را درست کنند وگرنه به ما و رانندگان وعده ندهند که خوشبختانه بازخوردهای خوب و مثبتی دریافت کردیم.

روشنی با بیان اینکه چندی پیش لیست رانندگان قدیمی که از چرخه تاکسیرانی خارج شدند برای قطع بیمه و همچنین لیست رانندگانی که باید بیمه شان برقرار شود را به درخواست تامین اجتماعی به آنها دادیم، گفت: ۱۰ هزار راننده تاکسی در تهران طی این چندین سال از چرخه تاکسرانی خارج و باید بیمه شان با رانندگان جدید جابجا شود و این بار مالی ندارد.

وی افزود: مدیران تامین اجتماعی با ما تماس گرفته و جلسه‌ای را برای نهایی کردن کارها برای فردا(سه شنبه) نهایی کردند و حالا چشم امید ما و ۱۰ هزار راننده تاکسی به جلسه فردا است.

 

ارسال نظر