شناسه خبر : 15737

بخشی از مربیان تحت بیمه بیکاری پیمانکاران بخش خصوصی قرار گرفتند

بخشی از مربیان تحت بیمه بیکاری پیمانکاران بخش خصوصی قرار گرفتند

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: از دولت تقاضا داریم همانند واکسیناسیون دیگر ورزشکاران کشور، واکسیناسیون مربیان ورزشی را نیز در اولویت قرار دهد.

به گزارش چابک انلاین به نقل از ایسنا، "امیر محسنی" درخصوص وضعیت مربیان ورزشی باشگاه ها در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: مربیان ورزشی یکی از دسته مشاغلی است که در ایام کرونا آسیب بسیار زیادی را متحمل شدند. 

وی با اینکه مربیان ورزش نقش شادابی و نشاط و تزریق تندرستی را برای جامعه دارند، افزود: مربیان ورزشی با تحصیلات مرتبط در رشته های ورزشی، در سطوح بالا اجتماع قرار دارند. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ساخت ۱۳۰۰ کلیپ ورزشی تحت عنوان “ورزش در خانه” توسط مربیان در ایام کرونا گفت: برپایی لیگ های ورزشی از جمله این برنامه ها طی چندین ماه گذشته بوده است.

وی در خصوص استفاده مربیان ورزشی از بیمه بیکاری در ایام کرونا اذعان کرد: بخشی از مربیان تحت بیمه بیکاری توسط پیمانکاران بخش خصوصی قرار گرفتند. برخی دیگر از مربیان نیز با حضور در ۱۰ درصد باقی مانده فعالیت های مجموعه های ورزشی، فعالیت خود را در مجموعه ها ادامه دادند و از بیمه بیکاری استفاده نکرده اند.

 به گفته محسنی در صورتی که شرایط شهر تهران در ایام کرونا قرمز نباشد، ۸۰ مدل فعالیت ورزشی در اماکن روباز و روبسته انجام می شود.

وی در خصوص استفاده باشگاه های ورزشی از تسهیلات و وام کرونا تصریح کرد: وزارت ورزش و دولت تسهیلاتی را در این باره اعلام کرد و از سوی دیگر وام بانک ها برای باشگاه های ورزشی با سود تا ۱۶ درصد عملا کارگشا نیست. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان با اشاره به واکسیناسیون کرونا مربیان باشگاه های ورزشی خاطرنشان کرد: برای اعتمادسازی و حضور مردم در باشگاه های ورزشی و با توجه به شیوع بیماری کرونا از دولت تقاضا داریم همانند واکسیناسیون دیگر ورزشکاران کشور، واکسیناسیون مربیان ورزشی را نیز در اولویت قرار دهد.

 

ارسال نظر