شناسه خبر : 1564

بخشدار مرکزی گتوند خبر داد:

خانه های ۱۰ روستای بخش مرکزی گتوند بیمه شدند

محسن آقایی گفت: منازل مسکونی ۱۰ روستای گتوند با همکاری اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان و به همت بنیاد برکت زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، محسن آقایی با بیان اینکه از 25 روستای بخش مرکزی خانه های روستاهای کوشکک، شهرک پنجم، سله چین سفلی، چغامله، آبید حاجی بابا، آبید علیباز، آب تاسوله، پل پرزین، میان پیلان، سلامگاه زیر پوشش بیمه قرار گرفتند افزود: با اجرای این طرح خانه های روستایی مذکور از خدمات بیمه ای در حوادثی چون آتش سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله، سیل و طغیان رودخانه بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه در این طرح 817 خانه روستایی در 10 روستای دارای دهیاری زیر پوشش بیمه قرار گرفتند گفت: بیمه مذکور برای خسارت ساختمان تا 150 میلیون ریال و برای خسارت وارده به اسباب و اثاثیه تا سقف 50 میلیون ریال می باشد.
بخشدار مرکزی گتوند با قدردانی از پیگیری مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، فرماندار گتوند و همچنین بنیاد برکت برای اجرای طرح بیمه منازل روستایی گفت: در سال های گذشته بر اثر حوادث غیر مترقبه خسارت هایی به روستاها وارد شد که به دلیل بیمه نبودن خانه ها مشکلات زیادی برای روستائیان ایجاد کرد. 
جمعیت روستایی و عشایری بخش مرکزی شهرستان گتوند بالغ بر 9هزار و 200نفر است.
2 بخش مرکزی و عقیلی ، پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و نیز 45 روستا شهرستان 74 هزار نفری گتوند را شامل می شوند.

 

ارسال نظر