شناسه خبر : 15632

فروش شعبه شمال تهران تجارت‌نو به ۱۴۰۰میلیارد خواهدرسید

فروش شعبه شمال تهران تجارت‌نو به ۱۴۰۰میلیارد خواهدرسید

مدیرشعبه شمال تهران شرکت بیمه تجارت‌نو، حق بیمه تولیدی سال گذشته این شعبه را ۶۱۰ میلیارد تومان دانست و پیش بینی کرد که حق بیمه تولیدی این شعبه درسالجاری، با افزایش سه برابری به رقم ۱۴۰۰ میلیاردتومان خواهد رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، دکتر رضا احمدی گفت: درسال گذشته تعداد ۲۳۹ هزار فقره بیمه نامه در شعبه مرکزی،  نمایندگی ها و کارگزاری ها صادر شده است.

وی، با اشاره به اینکه  سال گذشته بیشترین صدور بیمه نامه مربوط به حوزه اتومبیل بوده، اظهار داشت رتبه  بعدی صدور بیمه نامه، مربوط به بیمه های عمر و سرمایه گذاری باتعداد ۴۰۰۰ بیمه‌نامه بوده است.

مدیرشعبه شمال تهران شرکت بیمه تجارت‌نو، گفت: برای تحقق اهداف سال جدید، افزایش تعداد نمایندگی‌ها و کارگزاری‌ها در دستور کار بوده که در حال حاضر هم تعدادی نماینده جدید جذب شده و درحال آموزش هستند.

به گفته احمدی، در زمینه صدور بیمه نامه سایبری و آنلاین نیز مذاکرات و اقدامات مهمی انجام شده که درصورت مهیا شدن بسترهای آن، یک هزار دفتر پیشخوان تحت پوشش بیمه تجارت نو قرارخواهد گرفت. وی، با بیان اینکه بیمه تجارت‌نو درصدد حضور پرنگ تر در زمینه صدور بیمه نامه آنلاین است، اذعان داشت  با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، فروش آنلاین در دستورکار بوده زیرا با اجرای این روش، فروش بیمه نامه و ارایه خدمات به مشتریان سرعت بیشتری خواهد یافت.

 

ارسال نظر