شناسه خبر : 15533

مجلس برای حل مشکل بیمه مربیان و داوران دست به کار شد

مجلس برای حل مشکل بیمه مربیان و داوران دست به کار شد

فراکسیون زنان و خانواده مجلس با همراهی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برای حل مشکل بیمه مربیان و داوران دست به کار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از صدا و سیما، این فدراسیون از اوایل پارسال پیگیر رفع مشکل بیمه مربیان و داوران است تا آن‌ها در دوره بازنشستگی، دغدغه هزینه‌های زندگی و درمان نداشته باشند. به همین علت جلسات متعددی برگزار و رایزنی‌های زیادی انجام شد تا این طرح به نتیجه برسد.
فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با استقبال از این طرح، جلسه‌ای برای بررسی موضوع و کارشناسی بیشتر با حضور یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برگزار کرد.
علاوه بر رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به عنوان نماینده فدراسیون ها، معاون امور حقوقی و پارلمانی و معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل بازرسی وزارت ورزش، نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده دپارتمان کارآفرینی دانشگاه تهران و نمایندگانی از بیمه تامین اجتماعی در این جلسه شرکت داشتند.
قرار است برای بررسی بیشتر جلسات بیشتری در این خصوص برگزار شود.
فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در تلاش است تا مربیان و داوران تحت پوشش یکی از بیمه‌های کشور قرار گیرند و امیدوار است با ورود مجلس شورای اسلامی این موضوع هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

 

ارسال نظر