شناسه خبر : 15438

دبیر هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه خبر داد:

هشتمین جشنواره روابط عمومی در روز ارتباطات برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد

هشتمین جشنواره روابط عمومی در روز ارتباطات برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد

هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه باهدف برقراری پویایی و تبیین مقایسه بین روابط‌ عمومی‌های صنعت بیمه کشور برگزار می شود.

 به گزارش چابک انلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی زندی از برپایی  این جشنواره  با اهداف «تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی های صنعت بیمه و معرفی آثار برتر»، «ایجادرقابت، تحول، پویایی و نوآوری در روابط عمومی های صنعت بیمه»، «به اشتراک گذاردن تجربیات پدیدآورندگان آثار برتر با سایر مجموعه های همکار» و «برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی بیمه» خبرداد و گفت: آثار و مستندات تهیه شده در محورهای مختلف توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و از پدید آورندگان آثار برتر در 27 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات تقدیر خواهدشد.  

دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، رعایت استانداردهای علمی در محورهای نه گانه  توسط هیات داوران را شرط شرکت در هشتمین جشنواره اعلام کرد و افزود: با توجه به محدویت زمانی، آثاری که پس از زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره (یازدهم اردیبهشت)ارسال شوند به هیچ عنوان ارزیابی نخواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی از بخش های انتشارات، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و مراسم، روابط عمومی الکترونیک، مطالعات اجتماعی، ارتباطات درون سازمانی، سلامت و بیمه، خلاقیت و نوآوری و مدیریت و برنامه ریزی به عنوان محورهای اصلی این جشنواره یاد کرد.

شایان ذکر است تاکنون هفت دوره جشنواره روابط عمومی هایبرتر صنعت بیمه  با حضور حداکثری مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شده است

 

ارسال نظر