شناسه خبر : 15421

بیمه ما"برای فرزندان شهدای محیط بان تمهیدات ویژه‌ای درنظر گرفته است

بیمه ما"برای فرزندان شهدای محیط بان تمهیدات ویژه‌ای درنظر گرفته است

مدیرعامل "بیمه ما"،شهادت ۲ محیط بان زنجانی را به خانواده بزرگ محیط زیست و همچنین خانواده و فرزندان این شهدا، تبریک و تسلیت عرض کرد و گفت: به شهادت رساندن ناجوانمردانه این ۲ شهید عزیز، ضایعه‌ای بسیار دردناک بود که همه را سخت متاثر و اندوهگین کرد.

به گزارش چابک آنلاین، حجت بهاری فر، با حضور در مزار ۲ محیط‌بان شهید زنجان و دیدار با خانواده این شهدای گرانقدر، با اشاره به اینکه بسیاری از مردم دوستدار و حامی محیط زیست هستند، افزود متاسفانه گاهی انسان هایی پیدا می شوند که با قساوت قلب هرچه تمام، اتفاقات اینچنینی را رقم می زنند که این بسیار دردناک و غم انگیز است.

وی، اظهار داشت: رسالت و وظیفه اصلی "بیمه ما" پوشش بیمه ای است و اعتقاد قلبی و راسخ بر حمایت از محیط بانان و حفاظت از محیط زیست داریم و همه سعی و تلاشمان بر این است که اگر اتفاقی افتاد آن حداقل وظیفه ای که به عهده مان گذاشته شده است را سریع و به موقع انجام دهیم.

بهاری فر با تاکید براینکه حامی تمامی همکاران محیط هستیم، افزود: برای فرزندان شهدا نیز تمهیدات ویژه ای جدا از قراردادهایی را که داریم انجام می دهیم تا آینده آنان را تامین کنیم تا مرهمی بر درد خانواده های این عزیزان والامقام باشد.

 

ارسال نظر