شناسه خبر : 15277

سقف سنی بیمه عمر فرهنگیان مازندران برداشته شد

سقف سنی بیمه عمر فرهنگیان مازندران برداشته شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از افزایش بیمه عمر فرهنگیان استان به ۵۰ میلیون تومان برای اولین بار در کشور خبر داده و گفت: سقف سنی بیمه عمر همکاران فرهنگی استان برداشته شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ازایسنا؛ «علیرضا سعدی‌پور» از افزایش بیمه عمر فرهنگیان استان به 50 میلیون تومان برای اولین بار در کشور خبر داده و گفت: سقف سنی بیمه عمر همکاران فرهنگی استان برداشته شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه افزود: جلسات متعددی با مسئولان بیمه معلم استان و مسئولین کشوری بیمه معلم برگزار کردیم تا این امر مهم محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از افزایش مبلغ بیمه عمر همکاران فرهنگی استان به 50 میلیون تومان خبر داده و تصریح کرد: این مبلغ در سالهای گذشته از 6 میلیون به 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود که در این مرحله موفق شدیم تا با رایزنی‌های انجام‌شده این مبلغ را به 50 میلیون تومان افزایش دهیم.

سعدی‌پور خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با بیمه معلم، فرهنگیان استان با پرداخت ماهانه 32 هزار و 700 تومان تحت پوشش بیمه عمر و بیمه عمر مکمل بدون سقف سنی قرار می‌گیرند. این اتفاق برای اولین بار در استان مازندران رقم خورده و به دنبال آن، استان‌های دیگر نیز از این قاعده پیروی کردند.این طرح مورد استقبال بالای بازنشستگان فرهنگی استان نیز  قرار گرفته‌است.‌

 

ارسال نظر