شناسه خبر : 15233

اتوپلاس بیمه نوین در شهر لار راه اندازی شد

اتوپلاس بیمه نوین در شهر لار راه اندازی شد

طرح اتوپلاس بیمه نوین پس از اجرای موفق خود در ٣٤ شهر کشور، در شهر لار استان فارس هم اجرایی شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، این شرکت در راستای گسترش و ارتقای خدمات بیمه‌ای، طرح «اتوپلاس» خود را در شهر لار هم راه اندازی کرد.

طرح «اتوپلاس» بیمه نوین به عنوان خدمتی ویژه ‌برای دارندگان بیمه‌نامه بدنه اتومبیل این شرکت طراحی شده و پوشش‌‌­ها و خدمات امدادی متنوعی را به صورت رایگان ارائه می­‌دهد.

خدمات طرح «اتوپلاس» به طور کلی شامل خدمات امداد خودروی رایگان، امکان انتخاب تعمیرگاه توسط بیمه گذار، مراجعه ارزیاب خسارت بیمه به تعمیرگاه مورد نظر بیمه گذار، تعویض لاستیک پنچر با زاپاس، عدم الزام به مراجعه حضوری بیمه‌گذار جهت استفاده از خدمات بیمه بدنه، پاسخگویی ٢٤ساعته، سوخت رسانى (در صورت توقف خودرو به دلیل اتمام بنزین در سطح شهر و جاده ها)و... می­‌شوند.

این طرح بیمه‌ای پیش از این در ٣۴شهر از طریق شعب و باجه­‌های تهران، کرج، اصفهان، شهررضا، گلپایگان، شاهین شهر، نجف آباد، مشهد، بیرجند، اهواز، شیراز، زنجان، کرمان، قزوین، قم، اراک، گرگان، رشت، انزلی، چالوس، ساری، آمل، تنکابن، همدان، یزد، بجنورد، اردبیل، تبریز، بندرعباس، کرمانشاه، شهرکرد، سنندج، ارومیه و سیرجان رونمایی و اجرایی شده بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از طرح اتوپلاس و یا کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب و نمایندگی‌­های بیمه نوین با خط ویژه ٢٣٠٤٧-٠٢١ تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی  www.novininsurance.com مراجعه کنند.

ارسال نظر