شناسه خبر : 14918

۷۰ درصد خسارت واحدهای مسکونی و غیرمسکونی تحت‌پوشش بیمه کوثر پرداخت شد

۷۰ درصد خسارت واحدهای مسکونی و غیرمسکونی تحت‌پوشش بیمه کوثر پرداخت شد

مدیر عامل بیمه کوثر گفت: ۷۰ درصد خسارت واحدهای مسکونی و غیرمسکونی آسیب‌دیده تحت‌پوشش بیمه کوثر در سی‌سخت پرداخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا،  روابط‌ عمومی بیمه کوثر مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار با زلزله‌زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد و همدردی با آنها، اظهار داشت: در روزهای ابتدایی وقوع حادثه، مبالغ خسارت برآورد شده به حساب اغلب صاحبان منازل و واحدهای غیرمسکونی خسارت‌دیده که تحت‌پوشش بیمه کوثر بودند، واریز شد.

وی از تشکیل ۲۶۰ پرونده در منطقه سی‌سخت و شهر یاسوج تا روز جاری خبرداد و افزود: ظرف ۲۰ روز آینده و پس از تکمیل مدارک ضروری سایر پرونده‌های جاری، میزان خسارت پرداخت شده به ۹۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل بیمه کوثر عنوان کرد: به منظور مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی با مساعدت کارکنان شرکت، کمک‌های بلاعوض به برخی از آسیب‌دیدگان که تحت‌پوشش بیمه کوثر نیر نبودند پرداخت و همچنین اقلام اولیه و ضروری میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه؛ چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

براساس این گزارش، زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

 

ارسال نظر