شناسه خبر : 14832

اختصاصی چابک آنلاین؛

سیستم استعلام خودرو بیمه مرکزی کاملا فعال است

سیستم استعلام خودرو بیمه مرکزی کاملا فعال است

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی، اظهار کرد که بیمه‌گذاران با مراجعه به سایت بیمه مرکزی می‌توانند اصالت بیمه‌نامه خود را بررسی کرده و به سامانه سنهاب نباید مراجعه کنند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "سیدقاسم نعمتی"، در گفت‌و گو با چابک‌آنلاین، در واکنش به برخی  اخبار دایر بر از دسترس خارج بودن سیستم استعلام خودرو بیمه مرکزی، گفت: چنین مشکلی به بیمه مرکزی گزارش نشده و سیستم تا دیروز هم به‌درستی فعال بود، فقط یک اختلال در استعلام از VIN وجود دارد و در مابقی روش‌های استعلام هیچ  مشکلی نیست.

وی، با تاکید بر اینکه " درحال حاضر سایت بیمه مرکزی به‌درستی فعال است، "افزود: سایت از دسترس خارج نیست اما برای رعایت امنیت یک کد پیامک برای بیمه‌گذاران ارسال می شود، شاید سیستم پیامک قطع شده باشد.

رئیس مرکزی فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی، افزود: برای  استعلام خودرو نباید به سامانه سنهاب مراجعه کرد بلکه باید به سایت بیمه مرکزی بخش خدمات الکترونیک مراجعه کرد و پس از آن به بخش استعلام اصالت بیمه نامه مراجعه کنند که از 4 روش قابل استعلام است.

نعمتی، بیان کرد:بیمه گذاران می توانند از سایت بیمه مرکزی، سوابق تخفیف بیمه نامه را در قسمت سوابق خودرو ببینند و هم می توانند اصالت بیمه نامه خود را از این طریق بررسی کنند تا از بیمه نامه ای که تهیه می کنند اطمینان داشته باشند.

 

ارسال نظر