شناسه خبر : 14807

طرح نو دیگری از بیمه تجارت‌نو؛این ‌بار با همکاری بانک تجارت در طرح بزرگ “وام بیمه تجارت”

طرح نو دیگری از بیمه تجارت‌نو؛این ‌بار با همکاری بانک تجارت در طرح بزرگ “وام بیمه تجارت”

بیمه تجارت‌نو در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از طرح بزرگ وام بیمه تجارت، رو نمایی کرد.

به گزارش چابک آنلاین، ۲۸بهمن‌ماه، نوراللهی ، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، با حضور جناب اقای دولت آبادی، مدیرعامل بانک تجارت، و جمعی دیگر از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی کشور، طرح بزرگ «وام بیمه تجارت» را معرفی نمود.

وی در توضیح طرح وام بیمه تجارت، نقش حمایتی بیمه‌ها در اجرای فعالیت های بنیادی کشور و صنایع مادر از جمله صنعت پتروشیمی را عامل اصلی طرح مذکور برشمرد.

در طرح وام بیمه تجارت که با همکاری بانک تجارت شکل گرفته است؛ سازمان‌های مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، می‌توانند معادل حق بیمه سالانه خود و تا سقف ۱۵۰میلیارد ریال از تسهیلات ۱۲ ماهه بانک تجارت بدون نیاز به ضامن، پیش‌پرداخت و کارمزد بانکی؛ بهره‌مند گردند.

دکتر نوراللهی یاداور شدند که این طرح پیشتر نیز تحت عنوان وام بیمه در خصوص بیمه‌های اتومبیل کارکنان سازمان‌ها، اجرا گردیده و مورد استقبال قرار گرفته است. لذا با توجه به موفقیت امیز بودن آن و این‌بار بیمه تجارت‌نو با نگاه مشتری‌مداری و تسری هرچه بیشتر خدمات بیمه ای و حمایت از صنایع زیرساختی کشور، طرح بزرگ وام بیمه تجارت، را بطور گسترده‌تر ارائه نموده است.

دکتر نوراللهی در پایان ضمن دعوت از حضار به بازدید از غرفه بیمه تجارت‌نو، این طرح را امیدبخش توسعه هرچه بیشتر فرهنگ بیمه در سطح کلان کشور عنوان نمود.

 

ارسال نظر