شناسه خبر : 14622

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز:

امر بیمه‌گری علاوه بر خدمت‌رسانی به خلق خدا پاداش الهی هم دارد

امر بیمه‌گری علاوه بر خدمت‌رسانی به خلق خدا پاداش الهی هم دارد

در چند سال گذشته خدمات قابل توجهی از سوی صنعت بیمه به مردم ارائه شده که در کنار توسعه کسب و کار، اجر معنوی را نیز به همراه داشته و خواهد داشت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در دیدار با دکتر غلامرضا سلیمانی_ رییس کل بیمه مرکزی_ و مقامات بلندپایه این صنعت ضمن اعلام این مطلب افزود: حفظ کرامت انسانی و خدمات‌رسانی به تمامی آحاد جامعه از ماموریت‌های خطیر صنعت بیمه به شمار می‌رود و مردم باید شیرینی این خدمت را بچشند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز از گزارش ارائه شده توسط مقام عالی ناظر صنعت بیمه ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: خدمات صنعت بیمه علاوه بر انتشار از سوی رسانه‌ها می‌تواند از طریق تریبون‌های رسمی و غیررسمی دینی و مذهبی نیز ترویج و تبلیغ شود تا برکات آن طیف وسیع‌تری از جامعه را تحت پوشش داشته باشد‌.
ایشان از متولیان و سیاستگذاران صنعت بیمه خواست تا چالش‌ها، پیشنهادها و راهکارهای مورد نظر خود را به صورت مکتوب در اختیار ائمه جمعه و جماعات قرار دهند تا در خصوص شیوه‌های ترویج فرهنگ بیمه، تصمیم‌گیری شود.
در این دیدار دکتر غلامرضا سلیمانی با غنیمت دانستن فرصت ملاقات اهالی صنعت بیمه با نماینده ولی فقیه استان خوزستان و تبریک ایام الله فجر، گزارش مفصلی از عملکرد این صنعت را به حضور ایشان ارائه کرد.
رییس کل بیمه مرکزی نظام بیمه‌ای را بر پایه حفظ کرامت بشری، استوار دانست و گفت: توسعه فضای آرامش اجتماعی در گرو تقویت نظام کارآمد بیمه‌ای است.
دکتر سلیمانی با تشریح طرح‌ها و برنامه‌های مردم محور و مسئولیت‌های اجتماعی صنعت بیمه به خدماتی نظیر تاسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی، پوشش های خاص هزینه‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، ایفای مسئولیت‌های ویژه صندوق تامین خسارت‌های بدنی و ادامه تمامی عملیات بیمه‌ای در زمان تحریم‌ها، تصریح کرد: اگر علمای دینی توجه عموم مردم را به خدمات بیمه ای نظیر رشته بیمه های زندگی و تامین آتیه، معطوف کنند شرایط خدمت پذیری صنعت بیمه مطلوب تر خواهد شد.
گفتنی است در این دیدار اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و تنی چند از مدیران عامل و مقامات صنعت بیمه حضور داشتند و دیدگاه های خود را مطرح کردند.

 

ارسال نظر