شناسه خبر : 14613

تاکید مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در نشست هم اندیشی شبکه فروش استان خوزستان؛

نظام جبران خدمات شبکه فروش نیازمند اصلاح جدی است

نظام جبران خدمات شبکه فروش نیازمند اصلاح جدی است

نشست هم اندیشی شبکه فروش استان خوزستان با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران، مدیران ارشد صنعت بیمه، نمایندگان و کارگزاران شبکه فروش این استان به میزبانی بیمه تجارت‌نو امروز، ۱۲ بهمن در اهواز برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در این مراسم حق بیمه تولیدی صنعت بیمه درسال ۹۸ را بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرده و گفت: از این رقم حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان یعنی معادل ۷۷ درصد، حاصل تلاش شبکه فروش بوده، هرچندکه کارمزد دریافتی فعالان این بخش چندان هم متناسب با زحمات آنها نیست.
نیما نوراللهی، با اشاره به اینکه طبق محاسبات متوسط کارمزد هر نماینده و کارگزار ماهانه رقم تقریبی ۴ میلیون تومان است، تاکید داشت: پس از کسرحقوق پرسنل وسایر هزینه‌های جاری به خصوص در شرایط تورمی فعلی،حداقل درآمد هم برای نمایندگان و کارگزاران محقق نمی‌شود.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در این راستا خواستار تصحیح و اصلاح مواد ۱۴ و ۱۵ آیین نامه ۸۳ شده و اظهار کرد: برای هرچه عادلانه تر شدن نرخ کارمزد فعالان شبکه فروش، انتظار می‌رود این اختیار به هیئت مدیره شرکتها تفویض شود تا آنها نیز نسبت به این امر مهم و بر اساس ارزش پرتفوی تصمیم گیری کنند.

07

طرح مطالبات

در این دیدار که تعداد قابل توجهی از نمایندگان وکارگزاران حضور داشتند، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فرصتی ایجاد شد تا مسائل و مشکلات موجود شبکه فروش به عنوان خط مقدم شرکت‌های بیمه، مطرح و بررسی شود.

که در ادامه رئیس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران هم پس از شنیدن مطالبات نمایندگان و کارگزاران شبکه فروش، درسخنانی به سوالات آنها پاسخ دادند.

01

نرگس باران
درحاشیه برنامه مذکور، ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه مصادف با ۱۲ بهمن سال ۵۷ لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن، شاخه‌های گل نرگس میان حضار توزیع شد.

0206 (1)

 

ارسال نظر