شناسه خبر : 14378

اختصاصی چابک آنلاین؛

مردم شهر سنندج از بیمه عمر استقبال می‌کنند

مردم شهر سنندج از بیمه عمر استقبال می‌کنند

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان کردستان، اظهارکرد: مهمترین چالشی که در تمامی استان‌های کشور وجود دارد نرخ شکنی مابین شرکت‌های بیمه‌ای است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،"علی رضایی" درگفت وگو با چابک آنلاین، گفت: چالشی که صنعت بیمه با آن روبرو است در بیشتر استان ها یکسری دلایل ثابت و متغیر دارد که دلایل متغیر استان به استان متفاوت ولی ثابت ها در صنعت بیمه زیاد است.

وی اظهارکرد: اگرپرتفوی کلی صنعت بیمه را مانند یک کیک در نظر بگیریم  شرکت های فعال بیمه ای هرکدام سهمی از این کیک برمی دارند که سهم بیمه ایران بین 37 تا 45 درصد از بازار بیمه است.

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان کردستان، افزود: بقیه شرکتهای بیمه ای هرکدام به نسبت سیاست های داخلی شرکت خود سهم بر می دارند.

رضایی با بیان اینکه یکی از چالش های مهم صنعت بیمه ،ظهور یک شرکت جدید در بازار بیمه و سهم خواهی از کیک بیمه است، گفت: این شرکت در چند سال اول به رشته های پرریسک، ورود می کند.

وی خاطرنشان کرد که چالش دوم همان چالش شکستن قیمت ها و تخفیف بی منطق است، تخفیفی که این شرکت قائل می شود و نرخی که اعلام می کند تنها برای این است که سهمی از کیک بیمه را به خود اختصاص دهد.

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان کردستان،با بیان اینکه ، دراین شرایط بیمه مرکزی به طور ناگهانی مجوز تاسیس دو شرکت دیگر بیمه ای را اعلام می کند، افزود: سوال مهم این است که آیا شرکت های جدید سهم بقیه را خرد می کنند یا موقعیت جدید ایجاد می کنند؟

وی،با اشاره به اقبال زیاد مردم شهرسنندج از بیمه نامه های زندگی،ادامه داد: مردم این شهربا توجه به نوع زندگی  ، آماده پذیرش بیمه های زندگی هستند.

رئیس شعبه شرکت بیمه کارآفرین در شهرستان سنندج، اذعان داشت که رشته های بیمه های فنی مشابه رشته های مسئولیت و مهندسی و تا حدودی باربری در این استان به دلیل اینکه شهرک صنعتی خاصی نیست با استقبال کمتری روبرو است.

 

ارسال نظر