شناسه خبر : 14151

ورود صنعت بیمه به پوشش واحدهای مسکونی در معرض حوادث ضعیف بود

ورود صنعت بیمه به پوشش واحدهای مسکونی در معرض حوادث ضعیف بود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان بر ضرورت ورود صنعت بیمه برای جبران خسارت‌ها تاکید کرد.

به گزارش چابک آنلاین، مسعود انصاریان، با اینکه ورود صنعت بیمه برای زیر پوشش قرار دادن واحدهای مسکونی که در معرض حوادث هستند بسیار ضعیف بوده است گفت: فرهنگ بیمه واحد مسکونی در برابر حوادث غیرقابل پیش بینی در خوزستان ضعیف است واین یک نقص است که باید اصلاح شود و مردم به سمت بیمه بیایند.

وی با اشاره به حوادث آبگرفتگی منازل برخی شهرهای خوزستان در ۲ سال اخیر اظهار داشت: هرچند گستردگی آبگرفتگی ۹ آذر ماه امسال در مقایسه با آبگرفتگی ۲۵ آذرماه پارسال کمتر بود ولی به هر حال تعداد زیادی از خانوارها که به صورت غیرفنی اقدام به ساخت و ساز کرده بوده آسیب دیدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در ادامه افزود: برخی از این منازل حتی همسطح زمین و بدون استحکام سازی و با مصالح غیرمقاوم بنا شده بودند که در جریان آبگرفتگی اخیر به شدت آسیب دیدند.

نهم آذر ماه ۱۳۹۹ بر اثر بارندگی های سیل آسا در منطقه ماهشهر وشهر بندر امام خمینی(سربندر) که میزان آن ۱۶۷میلیمتر اعلام شد خسارت‌های زیادی به واحدهای مسکونی و وسایل خانگی مردم وارد شد.

هفته پس از حادثه آبگرفتگی ، حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور از طرف رییس دستگاه قضایی ماموریت یافت ضمن بازدید از مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند علل ،عوامل و قصورهای احتمالی در آبگرفتگی مورد بررسی قرار دهد.

ارسال نظر