شناسه خبر : 14079

بیمه آسیا خسارت ۱۰۶ میلیارد ریالی یک واحد بزرگ تولیدی در شرق کشور را پرداخت کرد

بیمه آسیا خسارت ۱۰۶ میلیارد ریالی یک واحد بزرگ تولیدی در شرق کشور را پرداخت کرد

بیمه آسیا در ادامه حمایت از واحدهای بزرگ تولیدی، این بار در شرق کشور خسارت ۱۰۶ میلیارد ریالی آتش سوزی کارخانه پردیس کاغذ پارسیان را که از بزرگ ترین شرکت های تولید کاغذ در ایران است، پرداخت کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، این کارخانه که در شهر بینالود استان خراسان رضوی قراردارد، در اثر افزایش بی سابقه گرما دچار آتش سوزی مهیبی شد و انبار مواد اولیه آن  در آتش سوخت.
بر اساس این گزارش، در پی اعلام وقوع آتش سوزی از سوی بیمه گذار، گروه کارشناسی بیمه آسیا در استان خراسان رضوی  بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و بررسی های فنی را برای برآورد میزان خسارت، انجام دادند.
این گزارش می افزاید: پس از اقدامات اولیه و برآورد خسارت، در مراسمی در شهر مقدس مشهد در محل سرپرستی منطقه4 بیمه آسیا ، چک خسارت به ارزش ۱۰۶ میلیارد ریال  به بیمه گذار تحویل شد.  
براساس این گزارش، در این مراسم مدیرعامل شرکت پردیس کاغذ پارسیان با ارائه گزارشی از فعالیت شرکت های گروه پردیس و شرکت پردیس کاغذ پارسیان از خدمات شرکت بیمه آسیا به عنوان شرکت شاخص در صنعت بیمه و به ویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا تقدیر و تشکر کرد و بر تداوم و توسعه همکاری ها تاکید نمود.
در این مراسم، سهامدار چینی این شرکت نیز از تلاش و همکاری مسئولین بیمه آسیا در راستای حضور به موقع  در محل حادثه و پرداخت خسارت، قدردانی کرد.
معاون سرپرستی منطقه ۴ نیز در مراسم تحویل چک خسارت، ضمن ارائه گزارشی از روند ارزیابی و رسیدگی به پرداخت خسارت، گروه صنعتی پردیس را یکی از گروه های صنعتی مطرح استان عنوان کرد و از همکاری صادقانه مدیران شرکت پردیس کاغذ در مراحل ارزیابی خسارت قدردانی کرد.
وی شرکت بیمه آسیا را حامی صنعت گران و سرمایه گذاران با بهره مندی از مدیران توانمند  دانست و آمادگی بیمه آسیا را بر تداوم همکاری های طرفین اعلام کرد.
شرکت پردیس کاغذ پارسیان، از هلدینگ های پردیس است که در شهر جدید بینالود با سرمایه گذاری مشترک ایران و چین در سال ۱۳۹۶ با حضوردکتر جهانگیری، معاون رییس جمهور به بهره برداری رسیده است. این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کاغذ با جدیدترین فن آوری های روز دنیا است که در فاز یک خود بیش از ۵۴۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از۱۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم نیروی کار فعال دارد.

 

ارسال نظر