شناسه خبر : 14012

تداوم حضور بیمه آسیا در جنوب کشور؛ افتتاح شعبه بندر شهید رجایی

تداوم حضور بیمه آسیا در جنوب کشور؛ افتتاح شعبه بندر شهید رجایی

شعبه بیمه آسیا در بندر شهیدرجایی ، با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاون اموال، سرپرست منطقه ۱۰ ، روسای شعبه استان هرمزگان بیمه آسیا، فرماندار بندرعباس، مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه در استان هرمزگان و دیگر مقامات محلی افتتاح شد.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی با تبریک روز بیمه (13 آذر) و لزوم توسعه فرهنگ ترغیب مردم به خرید بیمه نامه، گفت: می بایست طبق مسئولیت اخلاقی، شرعی و حرفه ای و با ارائه اطلاعات صحیح و درست به مردم و مردم را به خرید بیمه نامه ترغیب کنیم وبا پرهیز از ارائه اطلاعات نادرست  از ایجاد بدبینی در میان مردم جلوگیری کنیم.
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با تصریح حرکت به سمت ارائه خدمات بیمه ای به صورت الکترونیکی و آنلاین، اظهار داشت: با توجه به وضعیت امروز کشور، شرکت بیمه آسیا در این حوزه پیشقدم بوده و با زیرساخت های مناسب در حال حاضر در خصوص صدور معرفی نامه آنلاین درمان و پرداخت خسارت های آنلاین در بیمه های اتومبیل، خدمات خوبی را ارائه می کند.
مسعود بادین با اشاره به افزایش سرمایه بیمه آسیا از 230 میلیارد تومان به 4200 میلیارد تومان ، بیان داشت: این افزایش سرمایه حرکت عظیمی است که در صنعت بیمه اتفاق می افتد و توان بیمه آسیا در عملیات بیمه گری را افزایش می دهد ودر ارائه خدمات بیمه ای اثرات بسیار خوبی دارد.
مدیرعامل بیمه آسیا ارائه خدمات مناسب در زمان پرداخت خسارت را اولویت بیمه آسیا دانست و گفت : کیفیت کار شرکت های بیمه در زمان پرداخت خسارت مشخص می شود و بهترین تبلیغ؛ ارائه خدمات خوب و مناسب در زمان پرداخت خسارت است که در جذب مشتریان جدید بسیار تاثیرگذار است.
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر فعالیت مستمر بیمه آسیا درحوزه مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور، ساخت خانه در مناطق زلزله زده، توزیع لباس های ایزوله در بین کادر درمان کشور، حضور در مناطق سیل زده و اقدامات تاثیرگذار در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دو بعد سازمانی و مردم ، بخشی از اقدامات بیمه آسیا در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده است.
مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر همکاری متقابل بیمه آسیا و مقامات استانی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شعبه جزیره قشم افتتاح شود.
فرماندار بندرعباس در سخنانی با ابراز تقدیر و تشکر از افتتاح شعبه بندر شهیدرجایی ، اظهار داشت: امیدواریم با نظارت دقیق مدیران بیمه آسیا شاهد رشد و توسعه بیمه در بین مردم و حوزه تجارت باشیم. همچنین با ارائه خدمات مناسب در زمان پرداخت خسارت، مشتریان بیشتری را جذب صنعت بیمه کنیم.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین آقای راحلی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه در استان هرمزگان در سخنانی با تقدیر و تشکر از مسئولان شرکت بیمه آسیا در جهت توسعه ارائه خدمات بیمه ای به مردم، گفت: رعایت ارزش های اسلامی در بیمه آسیا، عملکرد بسیار مناسب این شرکت در حوزه مشتری و تعهد سرمایه انسانی آن در ارائه خدمات بیمه ای، تداوم همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه و بیمه آسیا را برای شش سال متوالی رقم زده است
وی کسب رتبه یک بیمه آسیا در این شرکت بیمه ای را نمودی از تدبیر مدیران شایسته آن و همدلی و همراهی کارکنان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور دانست.

 

ارسال نظر