شناسه خبر : 13846

تعطیلی کارگزاری‌ها و شعب تامین اجتماعی تا ۱۴ آذر ماه

تعطیلی کارگزاری‌ها و شعب تامین اجتماعی تا ۱۴ آذر ماه

با توجه به تعطیلی دستگاه‌های اجرایی، در فرصت ایجاد شده ممکن است برخی از شهروندان پیگیر مسائل مرتبط با بیمه خود شوند، حال آنکه همه شعبه تامین اجتماعی و کارگزاری‌های رسمی، تا تاریخ چهاردهم آذر ماه جاری تعطیل هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، سازمان تامین اجتماعی فارس با توجه به محدودیت‌های جدید شهرهای قرمز و خدمات‌رسانی این سازمان به بیمه‌شدگان، اطلاعیه‌ای به این شرح ارائه داده است:

با توجه به اینکه مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا باعث تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرهای قرمز شده است، بنابراین ممکن است برخی از شهروندان تصمیم بگیرند با توجه به فراغت بال حاصل شده برای پیگیری مسائل مرتبط با بیمه خود اقدام کنند، حال آنکه همه شعبه تامین اجتماعی و کارگزاری‌های رسمی، تا تاریخ چهاردهم آذر ماه جاری تعطیل می‌باشند.

سازمان تامین اجتماعی همواره پاسخگوی مراجعات به شعب خود بوده است اما با توجه به شرایط اخیر ضمن پوزش فراوان خواهشمندیم در این ایام کارهایی که پیگیری آن در زمان دیگر مشکلی ایجاد نمی‌کند را به وقت دیگری موکول نمایند.

گفتنی است بسیاری از خدمات حضوری تامین اجتماعی تبدیل به خدمات الکترونیکی شده که متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در سامانه، از این خدمات بهره مند گردند.

  • علی اشرفی نیا

    با سلام و درود
    اینجانب بیمه تامین اجتماعی طلاب دارم و مدت چند ماهه که استخدام مراکز دولتی شده ام، تکلیف بیمه تأمین اجتماعی من چه میشود؟
    با تشکر

ارسال نظر