شناسه خبر : 13590

بیمه‌های پایه و تکمیلی در پوشش هزینه‌های بیماران کرونایی وظیفه جدی دارند

بیمه‌های پایه و تکمیلی در پوشش هزینه‌های بیماران کرونایی وظیفه جدی دارند

نماینده مردم مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت کامل بیمه‌های پایه و تکمیلی از بیماران کرونایی، گفت: بیمه‌های پایه و تکمیلی در پوشش هزینه‌های بیماران کرونایی وظیفه جدی داشته و بایستی بر اساس قانون عمل کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، مهرداد ویسکرمی، با اشاره به لزوم پوشش بیمه‌ای بیماران کرونایی اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا و افزایش هزینه‌های درمان در برخی از بیماران مبتلا به این ویروس، پوشش کامل بیمه‌ای یک ضرورت است.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی بیمه‌ها، حمایت از افراد در روزهای سخت است، اینکه با سخت شدن شرایط و افزایش هزینه‌های درمان بیمه‌ها رسالت اصلی خود را انجام ندهند، امری غیرقانونی است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت کامل بیمه‌های پایه و تکمیلی از بیماران کرونایی، بیان داشت: بیمه‌های پایه و تکمیلی در پوشش هزینه‌های بیماران کرونایی وظیفه جدی داشته و بایستی بر اساس قانون عمل کنند.

ویسکرمی تصریح کرد: در شورای عالی بیمه نیز این موضوع مطرح است، ضمن اینکه به عنوان نماینده مردم در مجلس این مهم را در صحن علنی پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه کمیسیون بهداشت ورود به مشکلات بیماران کرونایی در زمینه پوشش بیمه‌ای است، گفت: ممکن است قانون بیمه دارای اشکال باشد، که در این صورت بایستی تصحیح شود، اما اگر قانون وجود داشته و به درستی اعمال نمی‌شود که در این صورت مجلس به عنوان نهادی نظارتی وارد عمل خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بار دیگر تاکید کرد وظیفه و رسالت بیمه، حمایت از بیمه‌گر در شرایط سخت است و چنانچه در این زمینه کوتاهی انجام گیرد، بدون تردید از سوی نهادهای نظارتی مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر