شناسه خبر : 13553

۶ هزار نخبه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند

۶ هزار نخبه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:‌ ۸۰ هزار دانشجو تحت حمایت و ۶ هزار نخبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از کمیته امداد، «سید مرتضی بختیاری» روز دوشنبه در مراسم افتتاح ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرس برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد ما در حرکت‌های مومنانه مردمی کردن امداد است، اظهار داشت: مردمی کردن امدادرسانی در حوزه امداد محسنین صورت گرفته و امروز مردم در طرح اکرام می‌توانند از طریق سایت، یک فرد یتیم را انتخاب و به او کمک‌رسانی کنند.

وی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محلات‌محوری، مسجدمحوری، صنفی و مراکز تخصصی تقسیم‌بندی می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در حوزه نیکوکاری مسجدمحوری کارهای خوبی صورت گرفته و مراکز نیکوکاری مسجد را به جایگاه اصلی خود بازگرداندند.

بختیاری در خصوص حوزه صنفی عنوان کرد: مراکز نیکوکاری صنفی در شرایط کرونایی می‌تواند با کمک به مشاغلی که دچار مشکل شدند از ورشکستگی آن‌ها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و در سطح‌بندی مراکز نیکوکاری در حوزه تخصصی قرار دارند، گفت: امروز در حوزه کمک و پایداری مشاغل نیازمند پیشتوانه علمی هستیم.

 

ارسال نظر