شناسه خبر : 13498

اختصاصی چابک آنلاین؛

بالاترین رشدحق بیمه تولیدی شعب بیمه‎‌ تجارت نو به استان همدان رسید/شبکه فروش بیمه تجارت نو خوش درخشید

بالاترین رشدحق بیمه تولیدی شعب بیمه‎‌ تجارت نو به استان همدان رسید/شبکه فروش بیمه تجارت نو خوش درخشید

آمارها گویای آن است که شرکت بیمه تجارت نو، با وجود تبعات شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که دامنگیر بیشتر بنگاه‌های اقتصادی شده، درهفت ماهه سال‌جاری توانسته حق بیمه تولیدی خود را بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، درواقع شرکت بیمه تجارت نو، در هفت ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 200 درصد رشد درحق بیمه تولیدی رشته‌های باربری و اتومبیل را تجربه کرده و رشته‌های آتش‌سوزی و مسئولیت این شرکت بیمه‌ای نیز، با بیش از 150 درصد رشد در حق بیمه تولیدی روبرو بوده‌اند.

بررسی‌ها نشان داد که در مدت هفت ماهه سال‌جاری، شعبه سرپرستی همدان شرکت بیمه‎‌ تجارت نو با 725 درصد رشد در حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بالاترین رشد را در بین شعب این شرکت بیمه‌ای از آن خود کرده است.

جالب تر اینکه شعبه همدان شرکت بیمه تجارت نو در هفت ماهه نخست امسال موفق شد 9 درصد پرتفوی این شرکت را از آن خود کند.

درپله‌ بعدی پس از استان همدان، شعبه‌های مشهد و شیراز شرکت بیمه تجارت نو به ترتیب با 378 درصد و 318 درصد افزایش در حق بیمه، بالاترین میزان رشد را در هفت ماهه امسال نسبت به سال گذشته کسب کردند.

ازسوی دیگر سهم حق بیمه تولیدی نمایندگان شرکت بیمه تجارت نو هم درهفت ماهه سال‌جاری با رشد قابل توجهی روبرو بود و64 نماینده جدید نیز به شبکه فروش  این شرکت بیمه ای افزوده شد.

بررسی های چابک‌آنلاین نشان دادکه سهم حق بیمه تولیدی نمایندگان شرکت بیمه تجارت نو از 24 درصد در 7 ماهه نخست 1398 به 37 درصد در مدت مشابه سال‌جاری رسیده  که بی شک این مساله گویای توسعه کیفی شبکه نمایندگان این شرکت بیمه‌ای درکنار توسعه کمی است.

به نظر می رسد که شرکت بیمه تجارت نو به عنوان مجموعه‌ای جوان درصنعت بیمه با تیم پویا و پرتلاش همچنان بر مدار رشد و ترقی باقی مانده و توانسته قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کند.

 

 

ارسال نظر