شناسه خبر : 13495

دو شرکت برای بیمه باغداران و گردوتکان‌ها وارد عمل شدند

دو شرکت برای بیمه باغداران و گردوتکان‌ها وارد عمل شدند

رییس جهاد کشاورزی تویسرکان، اظهار کرد:با توجه به اینکه امسال از میزان محصول گردوی زیادی برخوردار بودیم و آسیب‌های قابل توجهی که در سال‌های گذشته گردوتکان‌ها دیده بودند به فکر بیمه گردوتکانها افتادیم و در این راستا با چند شرکت بیمه‌ای وارد مذاکره شدیم‌ و دو شرکت برای بیمه باغداران و گردوتکان‌ها وارد عمل شدند .

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود اکبری، گفت: برای توجیه باغداران برای انجام‌ بیمه برنامه‌های آموزشی وتوجیهی از جمله انجام‌ چندین‌ مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی، بازدید میدانی با کارشناسان از باغات و گفت‌وگو با کشاورزان ، ارسال پیامک و نصب بنرهای تبلیغاتی انجام دادیم.

وی، افزود: توانستیم تعداد قابل توجهی از باغداران و گردوتکانها را با  مناسب‌ترین مبلغ تشویق به بیمه کردن خود کنیم و خوشبختانه با توجه به‌حجم بالای برداشت گردو کمترین آسیبهای جانی را در پیک برداشت داشتیم .

رییس جهاد کشاورزی تویسرکان، بیان کرد: هرچه میزان استقبال کشاورزان از بیمه کردن خود و کارگرانشان بیشتر باشد، تمایل شرکتهای بیمه هم‌ برای ورود به این‌ موضوع بیشتر خواهد شد و این امر به‌کم شدن خسارات و آسیبهای جانی کمک‌بسیار زیادی می‌کند .

 

ارسال نظر