مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

رانندگان حمل بار گلستان رایگان بیمه تکمیلی می شوند

رانندگان حمل بار گلستان رایگان بیمه تکمیلی می شوند

مهدی میقانی گفت: ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل کالا در استان گلستان، همزمان با سراسر کشور از یکم مرداد آغاز و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی میقانی گفت: در این استان 11تا 12هزار راننده در حوزه حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی در حوزه درمان، بیمه عمر و حوادث است، اظهارداشت: رانندگان برای ثبت نام می توانند به مراکز ارائه کارت هوشمند رانندگان مستقر در تشکل‌های صنفی کارگری بخش حمل و نقل جاده‌ای استان مراجعه و مدارک مورد نیاز شامل اصل و کپی کارت هوشمند، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خود و همسر و شماره شبای حساب بانکی را ارائه دهند. 
میقانی تاکید کرد: مرحله نخست اجرای طرح ویژه رانندگان و همسر آنها بوده و در مرحله بعد دیگر اعضای خانواده آنان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.
به گفته وی، رانندگان پس از پایان دوره 15 روزه ثبت نام و بارگذاری آن در سامانه، می توانند از مزایا و خدمات این بیمه بهره مند شوند.
وی، بهبود وضعیت رفاهی و حمایت های اجتماعی از رانندگان طی دو مرحله و بدون پرداخت هزینه را از جمله مزایای اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث برشمرد.
طبق آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، در این استان 75 شرکت در بخش حمل و نقل کالا با بهره گیری از هشت هزار و 500 دستگاه کامیون و تریلی فعالیت دارند.
استان مرزی گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت در شمال ایران قرار دارد و از شمال با جمهوری ترکمنستان، از شرق با خراسان شمالی، از غرب با مازندران و از جنوب با سمنان همسایه است.
شبکه راه های گلستان افزون بر پنج هزار کیلومتر شامل بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی است.

 

ارسال نظر