اختصاصی چابک آنلاین؛

یک‌چهارم اعضای اتحادیه لوازم خانگی تهران بیمه تکمیل درمان دارند

یک‌چهارم اعضای اتحادیه لوازم خانگی تهران بیمه تکمیل درمان دارند

نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران بیان کرد: شرکت‌های بیمه‌ای در زمان پرداخت خسارت بیمه‌نامه آتش‌سوزی بسیار ضعیف عمل می‌کنند که این امر منجر به بی‌میلی افراد برای خرید این نوع بیمه‌نامه می‌شود.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،"اکبرپازوکی" در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: کسبه بنکدار که کالاهایی در انبار دارند برای تمامی کالاها و انبار خود از بیمه نامه آتش سوزی و سرقت استفاده می کنند به طور تقریبی تمامی اعضای اتحادیه از این نوع بیمه نامه استفاده می کنند اما عملکرد شرکت های بیمه ای در زمان پرداخت خسارت ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه اعضای اتحادیه به صورت گروهی تحت پوشش بیمه نامه تکمیل درمان قراردارند، افزود: اعضای اتحادیه تاکنون از عملکرد شرکت های بیمه ای در زمینه بیمه نامه تکمیل درمان رضایت داشته اند اما روند پرداخت خسارت بیمه نامه آتش سوزی طولانی است.

نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران بیان کرد: اتحادیه درحال حاضر 2 هزار عضو دارد که از این تعداد 570 نفر از بیمه نامه تکمیل درمان استفاده می کنند و یکی از دلایل استقبال کم اعضا از این بیمه نامه، اطلاع رسانی ضعیف شرکت های بیمه گر است.

پازوکی با بیان اینکه شرکت های بیمه ای برای فروش و معرفی محصولات و خدمات خود نیاز به تبلیغات بیشتری دارند، گفت: 90 درصد صنف لوازم خانگی در سه نقطه تهران متمرکز شده اند خیابان شریعتی، سه راه امین حضور و عباسی. شرکت های بیمه ای می توانند با فرستادن تنها 2 نیرو به مغازه ها و معرفی حضوری محصولات خود اشخاص را تشویق به خریدبیمه نامه کنند.

 

ارسال نظر