شناسه خبر : 12933

آن طور که باید به موضوع بیمه توجهی نشده است

آن طور که باید به موضوع بیمه توجهی نشده است

برگزاری جشنواره استعدادهای هنری را به سمت بیمه و آثار هنرمندان مردم را به سمت خرید بیمه‌نامه سوق می‌دهد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط‌عمومی جشنواره ملی فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه، عضو هیات انتخاب بخش فیلم این جشنواره، گفت: به نظر من ایده برگزارکنندگان این جشنواره که برای توسعه صنعت بیمه از طریق هنر وارد شده‌اند خیلی خوب بود زیرا از طریق هنر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنرمندان در عرصه‌های فیلم، عکس و پوستر می‌توان اهمیت بیمه را نشان داد. همچنین بهترین زمینه برای معرفی صنعت بیمه بخش هنر است زیرا این بخش تاثیر خوبی روی مخاطبان می‌گذارد.

علی نوروزی با بیان اینکه طبق قوانین وزارت ارشاد امور جشنواره باید تحت نظارت نمایندگان ارشاد انجام شود، تصریح‌ کرد: در ابتدا فیلم‌ها به دبیرخانه فرستاده می‌شود و بعد از آن ما براساس اصول نخست فیلم‌ها را انتخاب و بررسی می‌کنیم، سپس برای داوری تخصصی می‌فرستیم تا نظر نهایی داده شود. اگر روز اختتامیه به صورت حضوری برگزار شود فیلم‌ها اکران می‌شود تا مخاطبان بتوانند فیلم‌های برگزیده را ببینند و اگر به دلیل بیماری کرونا مجبور باشیم اختتامیه را به صورت برخط برگزار کنیم فیلم‌ها را از طریق فضای مجازی در دسترس علاقه‌مندان و مخاطبان قرار می‌دهیم.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف در زمینه‌های متنوع لازم و ضروری است و چون هنر پتانسیل بالایی دارد پس می‌توان با بهره‌مندی از قدرت تصویر، نور و صدا و ایجاد آثار خلاقانه برای هر گروه سنی، توجه آحاد جامعه را به بیمه جلب و با اطلاع‌رسانی، افزایش دانش و آگاهی، زمینه‌های تغییر نگرش و رفتار آن‌ها را به بیمه فراهم کرد تا در نهایت مردم به خرید بیمه‌نامه روی آورند.

عضو هیات انتخاب بخش فیلم جشنواره خاطرنشان‌کرد: به طور کلی که هنرمندان باید براساس ارزش‌ها و قوانین ایرانی و اسلامی آثار خود را تهیه و ارسال کنند.

وی در پایان گفت: متاسفانه آن طور که باید به موضوع بیمه توجهی نشده است در صورتیکه موضوع مهمی است و امیدوارم از طریق این جشنواره و هنر، مردم بیشتر با مقوله بیمه آشنا شوند زیرا بیمه در زندگی همه ما مهم است.

اولین دوره جشنواره فیلم و عکس و پوستر بیمه توسط بیمه کوثر و بیمه مرکزی به دبیری امیر کرم‌یزدی 3 تا 6 آذر 99 با موضوعات بیمه و مردم، بیمه و جامعه، کووید 19، در تهران برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر