شناسه خبر : 12925

صندوق کشاورزی تعرفه‌های بیمه‌ای را تعدیل کند

صندوق کشاورزی تعرفه‌های بیمه‌ای را تعدیل کند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تعهدات بیمه در سال زراعی گذشته ۴۶ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان بود، اظهار داشت: رضایتی از سطح تعهدات بیمه کشاورزی در سال گذشته نداشتیم چراکه مورد استقبال اندک باغداران و کشاورزان قرار گرفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، منصور شیشه فروش بیان داشت: صندوق بیمه کشاورزی نسبت به پرداخت غرامت و انجام تعهدات به موقع تلاش نمی‌کند و مشکلاتی در مورد ارزیابی میزان خسارت هم وجود دارد.

شیشه فروش با تاکید بر اینکه میزان سطوح بیمه کشاورزی در سال زراعی گذشته برای استان اصفهان قابل قبول نبود، تصریح کرد: در سال زراعی جدید از سازمان جهاد کشاورزی اصفهان، بانک کشاورزی و صندوق کشاورزی درخواست داریم نسبت به رفع مشکلات بیمه‌ای در بخش کشاورزی همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه صندوق کشاورزی کشور باید تعرفه‌های بیمه‌ای را تعدیل کند و غرامت بیمه گذار سروقت پرداخت شود تا مشکلات بیمه گذران برطرف شود، گفت: سطوح زراعی و باغی در استان اصفهان کمتر از ۴۰ درصد بیمه شده اند و انتظار می‌رود با رفع موانع موجود نسبت به بیمه محصولات کشاورزی و دامی استقبال بهتری شود.

 

ارسال نظر