شناسه خبر : 1290

بیمه نامه های خاص؛

قدم بزرگ شرکت آمازون برای حضور در صنعت بیمه

قدم بزرگ شرکت آمازون برای حضور در صنعت بیمه

تولید و صدور بیمه نامه آن چیزی است که غول های فناوری از آن دوری می جستند، اما آمازون در حال فعالیت بر روی بیمه نامه های خاصی است که ریسک آنها قابل بیمه شدن می باشد.

به گزارش چابک آنلاین، پیش از آن آمازون تنها به مثابه یک کانال فروش برای تجارت مطرح بوده است. تسلا دیگر شرکت بزرگ فناوری در جهان اعلام نموده است که قصد دارد بیمه نامه های مختص به خود با نام تجاری تسلا را برای مالکان وسائل نقلیه عرضه نماید. اما آن بیمه نامه ها با پشتوانه صندوق‌های سرمایه‌گذاری همراه خواهند بود.

نقش غول های فناوری در کسب و کار بیمه چه خواهد بود؟

در سال گذشته شرکت آمازون قصد خود برای ایجاد یک پلتفرم بیمه های درمانی برای کارکنان این شرکت را مطرح ساخت. در حال حاضر جزئیات این اقدام منتشر نشده است اما این پلتفرم بر اساس داده‌های پزشکی الکترونیک، درمان از راه دور و اپلیکیشن های مرتبط بنا گردیده است. این شرکت از دانش بیمه ای شرکت هاتاوی و تخصص مالی شرکت جی پی مورگان برای ایجاد یک بیمه نامه درمانی جدید بهره گرفته است.

آیا دیگر غولهای فناوری از آمازون پیروی می کنند؟

شواهد گویای تایید این موضوع است. شرکت جی پی مورگان در حال مذاکره با شرکت های بیمه گر است تا به صورت مشترک بر روی بیمه های درمانی صدها هزار بیمار فعالیت نماید. اپل نیز در حال ایجاد یک شبکه از کلینیک های درمانی برای کارکنان خود است.

ارسال نظر