شناسه خبر : 12890

اتفاق خاصی در زمینه فرهنگ‌سازی بخش بیمه انجام نشده است

اتفاق خاصی در زمینه فرهنگ‌سازی بخش بیمه انجام نشده است

کاوه خداشناس، داور انتخاب بخش فیلم جشنواره فیلم بیمه، با اشاره به اهمیت رابطه سینما و بیمه گفت: بیمه برای همه مردم مهم است و باید به آن توجه ویژه شود زیرا در علوم اجتماعی نیز یکی از ارکان مهم محسوب می‌شود و جنبه حمایتی دارد در نتیجه ضروری است که مردم به طور کامل با این موضوع آشنا شوند و بهترین بیمه را برای خود و خانواده‌هایشان انتخاب و بخرند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، این بازیگر با اشاره به اینکه مردم ایران خیلی کم با بیمه آشنایی دارند، تاکید کرد: بیمه پر از تبصره و قانون است و باید بهترین راه‌ها را انتخاب کنیم تا این صنعت را معرفی کنیم زیرا تا زمانی‌که مردم به طور کامل با آن آشنا نشوند هیچ اتفاق مفید و موثری رخ نمی‌دهد.

داور انتخاب بخش فیلم این جشنواره خاطرنشان‌کرد: به نظر من اتفاق  خاصی در زمینه فرهنگ‌سازی بخش بیمه انجام نشده است و ما راه طولانی برای آگاه‌سازی مخاطبان داریم زیرا باید وجه خدماتی بیمه کاملا آشکار باشد تا حس اطمینان به وجود آید. در ترویج هر فرهنگی هنر تاثیر زیادی دارد.

وی در پایان گفت: برگزاری این جشنواره یک فرایند فرهنگی است و بیمه باید زودتر از اینها وارد عمل می‌شد البته ماهی را هر زمان از آب بگیریم تازه است. به نظر من برای صنعت بیمه باید با قدرت بیشتری وارد میدان شویم و با همه توان پیش رویم تا اتفاق خوبی که مدنظرمان است رخ دهد.

اولین دوره جشنواره فیلم و عکس و پوستر بیمه  3 الی 6 آذر 99 با موضوعات بیمه و مردم، بیمه و جامعه، کووید 19، در تهران برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر