شناسه خبر : 12780

صنعت بیمه از ایده‌های نو و فن‌آوری‌های برتر حمایت کند

صنعت بیمه از ایده‌های نو و فن‌آوری‌های برتر حمایت کند

اگر نهادها و سازمان‌ها برای تحقق دولت الکترونیک تمامی توان خود را به کار گیرند، مسیر توسعه اقتصادی و ضریب رضایت عمومی افزایش خواهد یافت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع مدیران عامل صنعت بیمه سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: همه گیری ویروس کرونا معادلات اجتماعی و مبادلات اقتصادی را با تغییرات بسیاری روبرو کرده و به همین خاطر صنعت بیمه هم با درک این واقعیت در رفتار و رویکردهای خود تجدید نظر خواهد کرد.
رییس کل بیمه مرکزی، راهبرد تسهیل گرانه در روند ارائه خدمات بیمه ای را در افزایش ضریب نفوذ بیمه موثر ارزیابی کرد و گفت: فعالیت شبکه های الکترونیکی فروش در کنار بازار سنتی بیمه در حال رشد است و این وظیفه ماست که از ایده های نو و فن آوری های برتر حمایت کنیم.
رییس شورای عالی بیمه رشد بیمه های زندگی را در گرو بهره مندی از ابزارهای الکترونیکی و حمایت صنعت بیمه از نرم افزارهای جدید دانست و اظهار داشت: خوشبختانه آمار موفقیت "آی تی" در صنعت بیمه رشد قابل قبولی را تجربه کرده که این روند با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.
دکتر سلیمانی با اشاره به تخصیص کد یکتا برای سه رشته بیمه ای ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک رشته های دیگر بیمه ای نیز با اختصاص کد یکتا به مخاطبان خود در هدایت و کنترل بازار، موفق تر عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر صنعت بیمه می خواهد در عرصه صنعت مالی حرف های جدی تری برای گفتن داشته باشد باید در بخش های مختلف از جمله افزایش سرمایه، گسترش شبکه فروش و ارائه محصولات بیمه ای متناسب با نیاز بازار، تقویت شود.
گفتنی است در این نشست هم اندیشی، گزارش مفصلی در خصوص آخرین تحولات صنعت بیمه از سوی دکتر سلیمانی ارائه شد و در ادامه دبیرکل سندیکای بیمه گران و تنی چند از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر