اختصاصی چابک آنلاین؛

تامین اجتماعی خسارت اعضای اتحادیه بنکداران مواد غذایی را پرداخت نکرد

تامین اجتماعی خسارت اعضای اتحادیه بنکداران مواد غذایی را پرداخت نکرد

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی بیان کرد: اعضای اتحادیه از تعیین میزان و پرداخت خسارت‌ها در حوزه بیمه‌نامه آتش‌سوزی رضایتی ندارند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،"محمد آقا طاهر" در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: اعضای اتحادیه به صورت گروهی تحت پوشش بیمه نامه تکمیل درمان قراردارند و هرکدام از اعضای صنف به صورت جداگانه از بیمه نامه های آتش سوزی و مسئولیت مدنی  استفاده می کنند.

وی، با بیان اینکه شرکت های بیمه ای در زمان انعقاد قرارداد با رویی خوش برخورد می کنند،افزود: اما در زمان پرداخت خسارت به خصوص در حوزه بیمه نامه آتش سوزی همیشه مشکلاتی پیش می آید، آتش سوزی اتفاقی نادر است که بسیار کم رخ می دهد ولی اغلب افراد خسارت دیده از میزان خسارتی که تعیین و پرداخت می شود رضایتی ندارند.

رئیس اتحادیه بنکداران موادغذایی خاطر نشان کردکه شرکت های بیمه ای دربخش بیمه نامه تکمیل درمان در سال اول قرارداد همیشه خوب عمل می کنند و اتحادیه چندین سال با شرکت بیمه ایران کار می کرد اما در سالی که میزان خسارت اندکی بالا رفت نام اتحادیه در لیست سیاه این شرکت بیمه قرارگرفت.

آقاطاهربیان کرد: اعضای اتحادیه  یک سال هم تحت پوشش بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه سامان قرارداشتند که از عملکرد این شرکت بیمه ای بسیار رضایت داشتند اما این شرکت بیمه ای هم در سال بعد قرارداد خودرا تمدید نکرد.

وی، با بیان اینکه  اعضای صنف متبوع وی درحال حاضر تحت پوشش بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه دانا قراردارند، گفت: اعضای این اتحادیه از عملکرد این شرکت بیمه ای رضایت دارداما اینکه هرسال با یک شرکت بیمه ای همکاری کنیم بسیار آزاردهنده است وترجیح می دهیم  با یک شرکت بیمه ای تا انتها کار کنیم.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به خدمات نامطلوب بیمه تامین اجتماعی، تصریح کرد: بیمه تامین اجتماعی حدود 4 ماه است که خسارت اعضا راپرداخت نکرده  و تا زمانی که خسارت توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت نشود افراد نمی توانند خسارت خودرا از شرکت های بیمه خصوصی بگیرند.

در حال حاضرتعداد اعضای اتحادیه بنکداران موادغذایی 1534 نفر بوده که درخوشبینانه ترین حالت درحدود 400 نفر از اعضا تحت پوشش تکمیل درمان گروهی قراردارند.

 

ارسال نظر