شناسه خبر : 12560

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه دی ۵ هزار میلیارد از مطالبات خود را به صورت اسناد خزانه دریافت می‌کند

بیمه دی ۵ هزار میلیارد از مطالبات خود را به صورت اسناد خزانه دریافت می‌کند

شرکت بیمه دی، مانده مطالبات این شرکت از بنیاد شهید و امور ایثارگران تا پایان سال ۹۸ را ۱۳۴۹۹ میلیارد ریال ذکر کرده است که بر اساس توافقات انجام شده این مبلغ به صورت تدریجی با پرداخت های نقدی و تخصیص اسناد خزانه اسلامی تسویه می‌شود.

 چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، شرکت بیمه دی خبر داده است که مبلغ 5000 میلیارد ریال از این بدهی را به صورت اسناد خزانه (اخزا 904) با سررسید سال 1401 از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت خواهد کرد.

بر اساس مناقصه ای که  در پاییز سال 98 توسط بنیاد شهید و امور ایثار گران برگزار شد، نهایتاً برای سومین سال متوالی بیمه دی عهده‌دار بیمه نامه تکمیل درمان ایثارگران شد.

از همه شرکت‌های بیمه‌گر تکمیلی کشور از جمله بیمه‌های «آسیا»، «البرز»، «دانا»، «ایران»، «کوثر»، «آتی‌سازان حافظ» و «دی» دعوت رسمی به‌عمل آمد تا در مناقصه بیمه تکمیلی بنیاد شرکت کنند. 

مناقصه انتخاب شرکت بیمه‌گر بیمه تکمیلی درمان ایثارگران یکی از بزرگ‌ترین مناقصه‌های بیمه‌ای در کشور است و حضور تمام شرکت‌های بیمه‌گر در این مناقصه آزاد و بدون مانع است. 

شرکت بیمه دی از ابتدای آذرماه سال 98 به‌مدت یک سال بیمه تکمیلی درمان ایثارگران را به‌عهده دارد بر اساس این قرارداد، تعداد بیمه‌شدگان پایه حدود یک میلیون و 700 هزار نفر است.

 

 

ارسال نظر