شناسه خبر : 12514

تماس‌های اورژانس در ایران ۴ برابر زیاد شد

تماس‌های اورژانس در ایران ۴ برابر زیاد شد

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تماس‌های اورژانس از زمان شیوع کرونا در ایران چهار برابر شد به طوری که در مواجهه با این تعداد تماس تصمیم به راه‌اندازی یک مرکز پاسخگویی به سؤالات مردمی در خصوص این ویروس در محل سازمان اورژانس کشور گرفتیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سازمان اورژانس کشور، این مطلب را پیرحسین کولیوند در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد و گفت: سازمان اورژانس کشور بعد از زلزله کرمانشاه تصمیم به تشکیل یک تیم واکنش سریع گرفت که ضمن ارائه خدمات فوریت های پزشکی در زمان بحران با تمام تجهیزات به هموطنان خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: تیم عملیات ویژه سازمان اورژانس کشور از ابتدای شیوع کرونا نیز با گذراندن دوره های تخصصی مواجهه با کرونا، در کنار هموطنان بودند و ۱۰۰ در صد انتقال بیماران کرونائی توسط پرسنل اورژانس ١١٥ انجام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور ١٩٠٠ نفر از پرسنل سازمان اورژانس کشور به بیماری کرونا مبتلا و چهار نفر نیز شهید شدند.

کولیوند ضمن خدا قوت به همه پرسنل سازمان اورژانس کشور روحیه تکنسین های اورژانس را جهادی خواند که با عشق و علاقه به هموطنان خدمات ارائه می کنند.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیرمترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

 

ارسال نظر