شناسه خبر : 12417

اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت‌های بیمه‌ای به افراد نابینا بیمه‌نامه عمر نمی‌فروشند

شرکت‌های بیمه‌ای به افراد نابینا بیمه‌نامه عمر نمی‌فروشند

مدیرعامل شبکه تشکل‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور بیان کرد که شرکت‌های بیمه‌ای حاضر نیستند نابینایان را تحت پوشش بیمه‌نامه عمر قراردهند البته برخی از شرکت‌های بیمه‌ای اعلام آمادگی‌کرده‌اند اما وقتی وارد جزئیات می‌شویم بسیاری از پوشش‌ها حذف شده است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، "سهیل معینی" درگفت وگو با چابک آنلاین، گفت: افراد معلول و کم توان در زمینه بیمه نیاز به خدمات و پوشش های بیمه ای خاصی دارند که باید برای این افراد برقرار شود.

وی،افزود: چندین بار با شرکت های مختلف بیمه ای مذاکره شده وشرکت ها پیشنهاداتی به انجمن ارائه دادند که بعد از بررسی مشخص شد خدمات با کیفیتی نیستند و در عمل قراردادی بسته نشد.

معینی،یکی از دغدغه های خانواده های افراد کم توان ذهنی را تامین آتیه این افراد بعد ازفوت خانواده ها مطرح کرد و گفت: به همین دلیل انجمن به دنبال بیمه آتیه برای افراد کم توان ذهنی بود به این صورت که با شرکت های بیمه ای به توافقی برسیم.

وی، با اشاره به اینکه عمده شرکت های بیمه ای حاضر نیستندافراد نابینا را بیمه عمر کنند، اظهارکرد: شرکت های بیمه ای معتقدند که این افراد به دلیل حادثه پذیر بودن دارای ریسک بالایی هستند و به همین دلیل این افراد را تحت پوشش بیمه نامه عمر قرار نمی هند یا بسیاری از پوشش ها را حذف می کنند.

مدیرعامل شبکه تشکل های نابینایان و کم بینایان کشور،اذعان داشت که متاسفانه تاکنون نتوانستیم شرکت های بیمه ای را قانع کنیم که این پوشش های بیمه ای باید داده شود، البته برخی از شرکت های بیمه ای اعلام آمادگی کرده اند اما وقتی که وارد جزئیات می شویم بسیاری از پوشش ها را حذف کرده اند.

 

ارسال نظر