شناسه خبر : 12319

شرکت‌های بیمه‌ای خصوصی با سیاست اقتصادی استان سمنان همراهی قابل قبولی ندارند

شرکت‌های بیمه‌ای خصوصی با سیاست اقتصادی استان سمنان همراهی قابل قبولی ندارند

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: ۸۵۰ میلیارد تومان بیمه‌نامه تولیدی سال ۹۸ در استان صادر شد .

به گزارش چابک آنلاین، امیر خلیلی خواه اعلام کرد: برخی از شرکتهای صنعتی و تولیدی استان سمنان شرکتهای بیمه ای خود را در خارج از استان انتخاب می کنند اما پرداخت خسارت در استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه برخی از شرکتهای بیمه ای خصوصی با سیاست های اقتصادی استان سمنان همراهی قابل قبولی ندارند، ادامه داد: مشارکت شرکت های بیمه ای در اصلاح نقاط پرخطر و حادثه‌خیز جاده ای استان ، نقش موثری در اعتماد و جلب رضایت مردم خواهد داشت . 

 مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه ضریب خسارت در استان حدود ۳۷ درصد است، گفت: به منظور کمک به اقتصاد استان و بیمه روستایی، بهتر است شرکتهای بیمه ای از محل ارزش افزوده پرداخت شده به دهیاری ها و مشارکت مردم در روستاهای استان ، تمام خانه های روستایی استان را بیمه کنند.  

وی بیان کرد: پیشنهاد می شود با کمک شرکتهای بیمه ای و تبدیل حساب پس انداز کوتاه مدت کارمندان دولت به بیمه عمر و سرمایه گذاری کارکنان، زمینه ارایه خدمات بیشتر به کارمندان و بهره مندی بیشتر آنان از سود حاصله و همچنین  ارتقای فرهنگ بیمه ای و افزایش ضریب پوشش بیمه فراهم شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان یادآور شد: بیش از ۴۰ درصد از سهم بیمه ای شرکتهای صنعتی و تولیدی استان متعلق به شرکت بیمه ایران است .

ارسال نظر