شناسه خبر : 12276

کدام شرکت بیمه‌ای امکان پیگیری علائم ابتلا به کرونا را برای ایثارگران مهیا کرد؟

کدام شرکت بیمه‌ای امکان پیگیری علائم ابتلا به کرونا را برای ایثارگران مهیا کرد؟

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایجاد امکان پیگیری علائم ابتلا به بیماری کرونا برای تمام ایثارگران از طریق سامانه ۲۳۱۳ و سایت بیمه دی خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمداسماعیل علی‌پور گفت: تمام ایثارگران و خانواده‌های محترم آنان که دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا هستند می‌توانند با سامانه ۲۳۱۳ تماس و عدد ۵ را وارد کنند و علائم خود را با کارشناسان مطرح کنند.
وی افزود: پس از انجام مشاوره تلفنی و در صورتی که علائم بیماری جدی تشخیص داده شود، هماهنگی‌های لازم برای بررسی پزشکی انجام می شود. در مرحله بعد اگر افراد مشکوک به بیماری کرونا تشخیص داده شوند تست PCR برای آن ها انجام می‌شود.
مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در صورتی که تست PCR مثبت باشد، طبق تشخیص پزشک برای مراحل درمان تصمیم گیری می‌شود.
علی‌پور با بیان اینکه ایثارگران می‌توانند این فرایند را از طریق سامانه بیمه دی نیز انجام دهند، افزود: در سامانه اینترنتی بیمه دی نیز امکان ارتباط با کارشناسان و بررسی علائم بیماری وجود دارد.
وی در انتها تأکید کرد: توصیه اکید ما به ایثارگران همچنان پرهیز از حضور غیرضروری در خارج از منزل است و در صورتی که نیاز به حضور در خارج منزل وجود داشته باشد حتماً از ماسک استفاده شود و ضروری است از حضور در اماکن پرجمعیت نیز اجتناب شود.

ارسال نظر