شناسه خبر : 12262

بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران ۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران 7 هزار میلیارد تومان افزایش یافت

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ما در این سازمان، بیش از آن مبلغی که برای بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر گرفته می‌شود، پرداخت می‌کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری خبر داد.

وی گفت: ما در سازمان برنامه و بودجه بیش از آن مبلغی که برای بنیاد شهید و امورایثارگان در نظر گرفته می شود پرداخت می کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در سال جاری هم برای بنیاد شهید افزایش بودجه خواهیم داشت، افزود: 19 هزار میلیارد تومان در قانون بودجه برای بنیاد شهید و امورایثارگران در نظر گرفته شده بود که با افزایش 7 هزار میلیارد تومانی سعی کردیم این مبلغ را به 26 هزار میلیارد تومان افزایش دهیم تا تمام مطالبات جامعه ایثارگری پرداخت شود.

وی اظهار داشت: پرداخت این مطالبات از روز گذشته آغاز شده و نهایت تا امروز به حساب جامعه ایثارگر که معوقاتی داشته اند، ریخته خواهد شد.

گفتنی است جامعه ایثارگران به عقب افتادن برخی مطالبات خود آن هم در این شرایط سخت معیشتی، مانند عقب افتادن پاداش خدمت شهدای بازنشسته و مطالبات مربوط به قانون جامع خدمت رسانی، هزینه های بیمه تکمیلی و شهریه برخی از دانشجویان اعتراض داشتند. 

  • امیر

    با عرض سلام و احترام،لطفا پیگیر پاداش جانبازان حقوق بگیر بنیاد هم باشید.سپاس

ارسال نظر