شناسه خبر : 12241

سه بیمارستان تامین ‌اجتماعی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را پذیرش می‌کنند

سه بیمارستان تامین ‌اجتماعی  بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را پذیرش می‌کنند

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولویت بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاهی است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی لطفی روز شنبه در رابطه با مراکز درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر سه بیمارستان سازمان تامین اجتماعی همچون میلاد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را پذیرش می‌کنند.

وی افزود: در استان گیلان نیز بیمارستان امام رضا (ع)، در استان قم بیمارستان تامین اجتماعی و به طور کل در دیگر استان‌ها با وضعیت قرمز نیز مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

لطفی ادامه داد: در برخی از استان‌ها نظیر یزد هم علی‌رغم عدم شدت شیوع ویروس کرونا در مراکز درمان تامین اجتماعی، بیمارستان‌های سازمان در بخش اورژانس (به صورت سرپایی) بیماران را معاینه و درمان می‌کنند.

به گفته عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، همچنین یک بخش مجزا به معالجه و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص می‌یابد.

لطفی تاکید کرد: اکنون نزدیک به ۲۸ هزار نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمان تامین اجتماعی بستری شده‌اند و هزار و ۳۵۰ نفر نیز در حال حاضر بستری‌اند؛ که هشت درصد از مجموع فوت‌شدگان ناشی از این بیماری هم به مراکز درمان تامین اجتماعی است.​

ارسال نظر