شناسه خبر : 1219

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

تسویه بدهی سال ۹۶ بیمه سلامت به داروخانه‌های ۱۱ استان کشور

تسویه بدهی سال ۹۶ بیمه سلامت به داروخانه‌های ۱۱ استان کشور

شاهرخ رامزی با اشاره به تسویه مطالبات سال ۹۶ داروخانه‌ها در ۱۱ استان کشور، گفت: پرداخت علی‌الحساب به داروخانه‌ها متناسب با وصول اعتبارات سال ۹۷، در دستور کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، شاهرخ رامزی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد با این سازمان، گفت: پرداخت مطالبات داروخانه‌ها با توجه به نقش کلیدی دارو در درمان بیماران همواره به عنوان اولویت اول پرداخت مطالبات قرار داشته است.

وی ادامه داد: برخلاف برخی اخبار درج شده، پرداخت مطالبات سال ۹۶ به داروخانه‌های سراسر کشور به طور متوسط تا بهمن ماه انجام شده و در ۱۱ استان نیز مطالبات سال ۹۶، تسویه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از آنجایی که پرداخت مطالبات موسسات منوط به اخذ تخصیص و اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور است، به محض وصول اعتبارات، مانده مطالبات سال ۹۶ پرداخت خواهد شد.

بنا بر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران،  رامزی همچنین اظهار کرد: پرداخت علی‌الحساب به داروخانه‌ها متناسب با وصول اعتبارات سال ۹۷، در دستور کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

 

ارسال نظر