شناسه خبر : 12164

تجهیزات شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه می‌شود

تجهیزات شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه می‌شود

ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی متعلق به شرکت‌های دانش بنیان بر اساس تفاهم‌نامه جدید تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش چابک آنلاین، روز یکشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بسته بیمه مهندسی بر اساس تفاهم‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه ایران، منعقد شد و براساس آن شرکت بیمه، در حوزه شکست ماشین‌آلات به منظور حفاظت از ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی به شرکت‌های دانش بنیان خسارت می دهد.

بسته بیمه مهندسی در «حوزه شکست ماشین‌آلات» خدمتی دیگر است که به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود،  این شرکت‌ها می‌توانند برای برخورداری از این خدمت، به نمایندگی‌های بیمه ایران مراجعه کنند.

حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارایه ۱۱۰ خدمت مختلف توسعه می‌یابد،  این خدمات هر کدام به صورت جداگانه یک سرفصل بزرگ هستند که زیرشاخه‌های مختلفی را شامل می‌شوند، برای مثال بسته حمایتی مربوط به بیمه، چند مورد حمایت مختلف را شامل می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس تفاهم نامه‌های دوجانبه از بسته‌های حمایتی بیمه‌ای در حوزه‌های مختلفی مانند بیمه مسئولیت برخوردار می‌شوند.  
با توجه به نوسانات نرخ ارز و تغییرات در بازار، قیمت ماشین‌آلات و تجهیزات خط تولید افزایش یافته است، این دستگاه‌های گرانقیمت در صورتی که آسیب ببینند می‌توانند باعث ایجاد خسارت مالی قابل توجه در روند تولید شوند. به همین دلیل، یک بسته خدمتی جدید برای حل این مشکل تدوین شده است.
شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای برخورداری از این بسته بیمه به نمایندگی‌های بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

ارسال نظر