شناسه خبر : 12006

۶۲ درصد جمعیت استان قم زیرپوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند

62 درصد جمعیت استان قم زیرپوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت:در حال حاضر بیش از ۷۹۰ هزار تَن از جمعیت استان معادل ۶۲ درصد جمعیت آن زیرپوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند.

به گزارش چابک آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی اصغر دادخواه امروز در آستانه هفته تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 790 هزار تَن افراد زیرپوشش تامین اجتماعی قم 239 هزار و 88 تَن بیمه شده اصلی و 40 هزار و 965 تَن مستمری‌بگیر هستند.
وی بیان کرد: بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی با 4 شعبه اصلی، 2 شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی در استان قم به جامعه هدف خدمت می‌کند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم اظهار کرد: در حال حاضر 14 هزار و 512 کارگاه فعال و نیمه فعال زیرپوشش تامین اجتماعی استان هستند.
وی بیان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان در پایان هر ماه مربوط به کارفرمایان و روزهای ابتدایی هر ماه مربوط به نام‌نویسی است.
دادخواه با بیان اینکه شعبه یک تامین اجتماعی قم بیشترین میزان مراجعه کننده را دارد ادامه داد: روزانه حداقل 500 نفر به این شعبه مراجعه می کنند.
وی یادآور شد: خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در قالب سه مرکز درمانی سرپایی و یک مرکز بستری(بیمارستان امام رضا علیه السلام ) در قم به صورت رایگان به جامعه هدف خدمات‌دهی می‌کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج شهر جعفریه، کهک، مرکزی، خلجستان و سلفچگان است که شهرها فاقد شعب اصلی تامین اجتماعی هستند اما شعب اقماری در کهک و پردیسان فعال بوده و خدمات به جامعه هدف از طریق این شعب انجام می شود.
19 تا 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی و بهزیستی نامگذاری شده است.

ارسال نظر