شناسه خبر : 11994

تعداد کنگ‌فوکاران بیمه‌شده خراسان رضوی ازمرز ۴ هزار نفر گذشت

تعداد کنگ‌فوکاران بیمه‌شده خراسان رضوی ازمرز 4 هزار نفر گذشت

خراسان رضوی رییس هیأت کنگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی گفت: این هیأت در مجمع سالیانه فدراسیون، رتبه سوم کشور را کسب کرده‌است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، قربان اعظمی درباره برگزاری مجمع سالانه فدراسیون کنگ‌فو و هنرهای رزمی اظهار کرد: این مجمع هفته گذشته و با حضور معاون ورزش قهرمانی و مدیرکل امور مجامع وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون برگزار شد و درباره آیین‌نامه‌های داوری، مربیگری و برنامه‌های مسابقات مصوباتی صورت گرفت، همچنین در پایان با شرح گزارش عملکرد هیئات استانی، هیأت استان خراسان رضوی رتبه سوم کشور را به دست آورد.

وی درباره علل کسب این موفقیت بیان کرد: ما ۶ دوره داوری و مربیگری درجه دو و سه برگزار کردیم و تقریبا به همه مسابقات فدراسیون در همه رده‌های سنی در هر دو بخش آقایان و بانوان اعزام داشته‌ایم و ۱۱ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی، مقام کشوری کسب کرده‌اند. همچنین در سبزوار و طرقبه‌شاندیز مسابقات کشوری برگزار کردیم.

رییس هیأت کنگ‌فو و هنرهای رزمی استان ادامه داد: همچنین ۲۱ هیأت شهرستانی در استان فعال هستند که آمار بالایی به حساب می‌آید. شهرستان‌های استان نه تنها مسابقات شهری و استانی که مسابقات کشوری و آزمون‌های مربیگری و داوری هم برگزار کرده‌اند. نزدیک به ۴۰۰۰ نفر کنگ‌فوکار بیمه شده داریم و به خاطر همین جهش آماری از فدراسیون پاداش نقدی دریافت کرده‌ایم. 

اعظمی افزود: در رشته کنگ‌فو فقط برای بازگشایی تمرینات آمادگی جسمانی مجوز صادر شده است، اما در این مدت مسابقات مجازی استانی زیادی برگزار کردیم و همچنین در مسابقات نمایشی در بخش بانوان مقام سوم کشور را کسب کردیم. همچنین در هفته نخست خرداد دوره مربیگری درجه یک را با مدیریت هیأت استان و نظارت فدراسیون برگزار کردیم.

وی در خصوص پایان دوره ریاست خود بر هیأت تاکید کرد: امسال چهارمین سال حضور من است و هم‌اکنون نیز مقدمات برگزاری مجمع در حال انجام است. اگر دوستان باز هم خواهان حضور بنده باشند، به کار در هیأت ادامه می‌دهم.

 

ارسال نظر