شناسه خبر : 11904

دفترچه‌های بیمه کارگران هفت تپه با دستور وزیر تعاون تمدید می‌شود

دفترچه‌های بیمه کارگران هفت تپه با دستور وزیر تعاون تمدید می‌شود

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش گفت: دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی کارگران هفت تپه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه تمدید می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از رسانه‌های شوش، سامر تمیمی روز چهارشنبه اعلام کرد: تمدید دفترچه‌های بیمه کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با دستور شخص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از امروز آغاز شده است و تا تمدید همه دفترچه‌های بیمه کارکنان هفت تپه ادامه دارد.

وی همچنین با بیان اینکه آخرین حقوق پرداختی به کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مربوط به اسفندماه سال گذشته است، بیان داشت: تلاش مجموعه مدیریت شهرستان شوش از جمله شخص فرماندار و نماینده شوش در مجلس، پرداخت مطالبات و حقوق ماه‌های گذشته کارگران این شرکت است.
تمیمی تعداد کارگران شاغل در نیشکر هفت تپه را سه هزار و ۳۸۰ نفر نیروی کار رسمی و قراردادی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر فصلی عنوان کرد و گفت: روند تمدید دفترچه‌های بیمه این افراد در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش از امروز آغاز شده است.

رییس دادگستری شهرستان شوش نیز روز گذشته درخصوص مشکلات کارگران هفت تپه و پرداخت نشدن سه ماه حقوق آنها گفت: پیگیر پرداخت حقوق معوقه کارگران این کارخانه هستیم.
 کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه سه ماه حقوق معوقه دارند و در روزهای اخیر خواستار پرداخت مطالبات خود شده‌اند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با ۲۴ هزار هکتار وسعت زمین‌های کشاورزی و کارخانه و حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.​

ارسال نظر