شناسه خبر : 11903

اختصاصی چابک‌آنلاین؛

نیمی از جمعیت سیرجان تا یکی دوسال آینده دارای بیمه‌نامه عمر خواهند بود

نیمی از جمعیت سیرجان تا یکی دوسال آینده دارای بیمه‌نامه عمر خواهند بود

رییس شعبه شرکت بیمه کارآفرین درشهرستان سیرجان گفت که بزرگترین چالش صنعت بیمه در شهرستان سیرجان در بخش خسارت ها است که سازمان های مربوطه همکاری لازم را در این زمینه با شرکت‌های بیمه‌ای ندارند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، محمد حسین خواجویی نژاد در گفت و گو با چابک آنلاین گفت:فروش بیمه نامه در شهرستان سیرجان بالا است زیرا آشنایی بیمه ای دراین شهرستان خصوصا در بخش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بسیاربالابوده  و در هر خانواده ای دو یا چند نفر، بیمه نامه عمر دارند.

وی افزود:درصورت ادامه همین روند،تا یکی دوسال آینده نیمی از جمعیت سیرجان دارای بیمه نامه عمر خواهند بود زیرا هم اکنون نزدیک به 20 هزار نفر از جمعیت سیرجان فقط در شرکت بیمه کارآفرین بیمه نامه عمر دارند و بیشتر اشخاص بیمه نامه عمر را کاملا می شناسند.

خواجویی نژاد،تاکید کرد: استقبال مردم این شهرستان بعد از بیمه نامه های اجباری به سمت بیمه نامه های مسئولیت است زیرا سیرجان دومین شهر صنعتی ایران بعد از عسلویه است.

رییس شعبه شرکت بیمه کارآفرین درشهرستان سیرجان گفت: بیمه نامه ای که  در این شهرستان کاملا از روی میل و رغبت خریداری می شود بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری است که چند سالی است در این شهرستان طرفداران زیادی دارد.

وی درخصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا برروی فروش بیمه نامه ها در این شهرستان گفت: شیوع این ویروس تاثیر منفی برروی فروش شرکت های بیمه ای داشته زیرا زمانی که کادر فروش با ماسک و دستکش برای مذاکره می روند مشتری راحت نبوده بنابراین باید به دنبال راه های جدیدی برای بازاریابی بود زیرا اشخاص در منازل بیشتر با گوشی ها و نرم افزارهای اجتماعی کار می کنند و شرکت های بیمه ای هم برای فروش باید به این سمت و سو بروند.

 

ارسال نظر