رانندگان تاکسی فاقد سابقه بیمه‌ای چگونه وام ۶ میلیونی دریافت خواهند کرد؟

رانندگان تاکسی فاقد سابقه بیمه‌ای چگونه وام 6 میلیونی دریافت خواهند کرد؟

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور در پاسخ به سوالی درخصوص سرانجام پرداخت وام ۶ میلیونی به رانندگان تاکسی اظهار داشت: این موضوع در حال اجرا شدن است، ‌اما برای اجرایی شدن فرایندی دارد. متولی پرداخت این کمک معیشتی وزارت رفاه است و فهرست رانندگان مشمول در سامانه‌ای که وزارت رفاه برای این امر درنظر گرفته است، تحت عنوان "سامانه کارا" قرار می‌گیرد.

به گزارش چابک آنلاین، مرتضی ضامنی، با بیان اینکه فهرست رانندگان توسط وزارت کشور به وزارت رفاه تحویل داده شد، تصریح کرد: وزارت رفاه مبنایی دارد و در گام اول برای آن دسته از رانندگانی که بیمه تامین اجتماعی دارند، پیامک ارسال کرده است و این افراد باید در سامانه کارا ثبت نام خود را انجام و تایید شعبه را اخذ و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی، در خصوص افرادی که بیمه تامین اجتماعی ندارند، اظهار داشت: در حال برقراری یک ارتباط وب سرویس با وزارت رفاه هستیم تا براساس آن رانندگان فعالی که بیمه تامین اجتماعی ندارند را از ما استعلام کنند و این افراد نیز بتوانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.  این اقدام شروع شده است و پیامک‌ها در گام اول و به صورت مرحله‌ای در حال ارسال است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی افزود: افرادی که پیامک برای آنها ارسال شده است، می‌توانند فرایند اجرایی را انجام و پیگیر تسهیلات خود باشند.

او همچنین درخصوص تضامین در نظر گرفته شده گفت: مقرر شده است که با یک سفته و یا یک چک بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

ضامنی در پاسخ به این سوال که اولین گروه از رانندگان چه زمانی وام ۶ میلیونی را دریافت می‌کنند، اظهار داشت: لیست رانندگانی که پیامک برای آنها اعلام شده است قرار است، طی روزهای آینده در اختیار ما قرار گیرد و مشخص می‌شود چه تعدادی برای آنها پیامک ارسال شده است و چه تعداد به بانک‌‌ها مراجعه کرده‌اند.

 

  • بهنام

    سلام لطفا پیگیری کنید پیامک اومده رفتم ثبت نام کردم بعدش رفتم بانک اونا میگن بخشنامه در این مورد واسه ما نیومده

  • مسعود

    سلام خسته نباشید برای من که اصلا پیامک نیامده است حالا هم که رفتم ثبت نام کنم مهلت ثبت نام تمام شده. چه کنم!!!

  • نادر

    سلام ، من راننده تاکسی هستم , سابقم زیاده برای گرفتن وام ۶میلیونی چه باید بکنم و در ضمن فاقد بیمه تامین اجتماعی هستم ،ممنون میشم راهنمایی کنید .

  • ناشناس

    سلام من راننده تاکسی هستم تازه بیمه شدم میگن وام بهت تعلق نمیگیرد

  • ناشناس

    سلام عرض ادب من راننده تاکسی تهران هستم من وام کارا ثبت کردم برای منو زدن بانک پاسارگاد مهرشهر رفتم بانک ازمن ضامن وچک پروانه کسپ میخواد دیگر نمیدانم چه کنم لطفا رسیدگی کنید ممنونم

  • نادر غریبی

    با سلام برای بیمه تامین اجتماعی چه باید کرد وام میشه گرفت

ارسال نظر